«Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на прах, якщо в учня немає бажання вчитися». (В.О.Сухомлинський). Головним завданням сучасної школи є прилучити дітей до загальнолюдських надбань та цінностей, навчатися вчитися, розвивати їх особистість, здобувати і вміло використовувати необхідні знання на практиці. Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу допомагають подолати розрив між наявним рівнем справ у сучасній освіті та вимогами сьогодення. Завдяки їх використання ми можемо активізувати розумову та пізнавальну діяльність учнів, суттєво підвищити інтерес до вивчення навчальних предметів. Науково-методична проблема, над якою працює МО вчителів початкових класів Крукеницького ЛОО : «Розвиток здібностей та інтересу учнів початкових класів до навчання як результат упровадження педагогічних інновацій». На базі Вовчищовицького НВК 13 листопада відбулося методоб’єднання вчителів початкових класів на тему: «Сучасні педагогічні технології у навчально-виховному процесі початкових класів». Проць Романія Григорівна провела відкритий урок e 3 класі із позакласного читання із використанням інноваційних технологій та ігрових вправ. Діти потрапили у захоплюючий світ казок Шарля Перро, прочитали і опрацювали казку « Прянична хатинка», згадали й інші казки письменника. На уроці вони були і дослідниками, і шукачами, пройшлись мнемодоріжкою, коротко переказуючи казку, провели вікторину « Усвіті казок Шарля», склали закони казки, працювали в групах ,парах. Емоційною була фізхвилинка, адже діти потрапили на королівський бал, на мить стали принцами і принцесами. Закінчився урок вправою « Мої побажання» героям казок Шарля. Макет «пряничної хатинки» пригостив дітей і гостей марципанами. Далі вчителі ділилися власним досвідом використання проектних технологій, висловили думки стосовно дієвості проектів у формуванні предметних та основних компетентностей учнів початкової школи. Для вчителя початкових класів важливо не просто навчити дитину, а й привчити її самостійно здобувати знання для використання їх при вирішенні будь-яких проблем Впроваджуючи інтерактивні, гуманістичні та особистісно спрямовані освітні технології, ми намагаємось достукатися до серця кожного учня, створити такі умови, щоб усі учні всебічно розвивалися в них формувалися основні та предметні компетентності.
Немає коментарів