Порушуючи тему порівняння етики та естетики, соціальний педагог Старостіна О,І з учнями 6 класу хотіли наголосити на тісну взаємопов’язаність цих двох явищ.
Далі, детально розглянули та проаналізували ці два явища та взаємодію етики та естетики. Розвинута особистість повинна поєднувати в собі як високі морально-етичні якості, так і відповідний рівень естетичної культури. Естетичне в людській поведінці проявляється в культурі взаємовідносин з іншими людьми, вмінні виявити і застосувати на практиці загальноприйняті етикетні норми і правила спілкування. Естетична культура особистості відображає рівень набутих протягом життя естетичних знань, смаків, уподобань. Діти об’єднавшись в групи ,кожна з яких взяла свій окремий проек : «етика та естетика в….»ЩОДЕННИЙ ЕТИКЕТ( Культура поведінки на вулиці, в магазині. ,Правила поведінки у кав'ярні, їдальні, ресторані., Як поводитися в транспорті., На вернісажі, в картинній галереї., У театрі, бібліотеці.) Діти робили висновки підчас ігри -вправ:
. Як правильно рухатися по тротуару?
. Як потрібно себе поводити при зіткненні з іншими людьми?
. Як повинен повести себе чоловік на вузькому тротуарі?
. Як потрібно звертатися на вулиці до перехожих?
. Розказували про те, чого не можна робити на вулиці.
Немає коментарів