Період публікації:

від

до

Категорія:

Засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя класів з інклюзивною формою навчання ЗЗСО

Опубліковано: П`ятниця, 24 травня 2019 

min
max

З метою навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності асистентів вчителя у класах з інклюзивною формою навчання, підвищення їхнього професійного рівня, організації науково-дослідної діяльності, впровадження новітніх освітніх технологій, вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду створено та функціонує районне методичне об'єднання асистентів вчителя, до складу якого входять 14 педагогічних працівників з 9 закладів загальної середньої освіти.

Асистент вчителя допомагає в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням, надає допомогу дітям з особливими потребами та іншим дітям, входить до складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами, здійснює соціально-педагогічний супровід учнів інклюзивної форми навчання, аналізує динаміку їхнього розвитку та виконує ряд інших функцій, зокрема адаптує навчальні матеріали відповідно до потреб учня, разом з учителем виконує навчальні, виховні та соціально-адаптаційні заходи для максимально ефективного навчання дитини з особливими потребами у закладі загальної середньої освіти.

23 травня 2019 року на базі Золочівського інклюзивно-ресурсного центру відбулося засідання районного методичного об'єднання асистентів вчителя класів з інклюзивною формою навчання закладів загальної середньої освіти.

Голова районного методичного об'єднання асистентів вчителя Цвігун Д.М., асистент вчителя Сновицького НВК, ознайомила колег з вимогами до ведення документації асистента вчителя, основними напрямками його роботи, ефективними способами взаємодії з вчителем класу, а також продемонструвала власні педагогічні напрацювання з ведення портфоліо учнів інклюзивної форми навчання та організації їхньої позакласної діяльності.

Практичний психолог Золочівського інклюзивно-ресурсного центру Реплянська Л.М. ознайомила учасників засідання з напрямками роботи центру, особливостями психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби та окреслила способи і форми активної співпраці фахівців ІРЦ з командою психолого-педагогічного супроводу дитини у класі з інклюзивною формою навчання.

Усі присутні отримали можливість фахового спілкування, обміну думками та досвідом педагогічної діяльності.

Ключові слова:

Немає коментарів

Схожі статті:

Урок-вікторина "Що я знаю про Тараса Шевченка"? Урок-вікторина "Що я знаю про Тараса Шевченка"? Опубліковано: Середа, 11 березня 2020 З нагоди вшанування 206 –ї річниці від дня народження великого сина, українського поета, прозаїка, драматурга, борця за незалежність України, з метою розширення знань учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка, формування вмінь  працювати в команді, виховання почуття гордості за свою державу в 7 класі...

Переглядів: 1697 Коментарів: 0

Відділи освіти

Змагання-вікторина "Чи знаєте ви хімію?" Змагання-вікторина "Чи знаєте ви хімію?" Опубліковано: Вівторок, 10 березня 2020 З 2  по 6  березня 2020 року у Ремезівцівському НВК Золочівського району  проходив тиждень хімії.   Тиждень хімії в школі надає можливість вийти за межі стандартного уроку і сконцентрувати увагу на основних теоретичних та прикладних питаннях усього шкільного курсу. Протягом тижня хімії учні мали можливість...

Переглядів: 1388 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook