Найвище завдання будь-якої творчості –
знайти незвичайне в звичайному
і звичайне в фантастичному
Д. Дідро
На базі ОЗ « Крукеницький ЗЗСО І – ІІІ ст.» Мостиського району 11 грудня 2019р. відбулося засідання МО вчителів української мови та літератури на тему « Забезпечення розвитку здібностей і таланту обдарованих учнів у позакласній роботі з української мови та літератури». Вчитель Федишин Г.Б. підготувала захід, присвячений творчості Б.-І. Антонича « Зелена елегія Антонича») , метою якого було:
- вшанувати пам’ять (110 років від дня народження) видатного художника слова, патріота України – Б.-І. Антонича;
- виховувати любов до рідної мови, скарбів поетичного слова;
- формувати культуру мовлення через красу й багатство рідної мови;
- поширювати творчість обдарованих людей рідного краю.
У вступному слові педагог зазначила, що постать Б.-І. Антонича, нехтувана протягом довгого часу, набуває все більшого значення в умовах української державності й свободи. Безперечно, це один з українських геніїв ХХ ст. Його метафори ведуть до усвідомлення духовного, вищого й незбагненного начала в людині. Ведучі дійства ( Василь Зарічний та Діана Рожик ) занурили усіх в історію життя і творчості поета. Читці не просто декламували поезію, а на мить стали цими квітами, цією живою природою, яку Антонич зобразив так тонко у своїх віршах. Гості слухали пісні на слова Б.-І. Антонича у виконанні дівчат та переглядали відеоролики пісень на слова автора у виконанні сучасних артистів. Поет відійшов, поселився у своєму домі «за третьою зорею», але залишилися на землі його твори, яким судилося жити довше, ніж їхньому авторові…Вчитель української мови та літератури Шквірко Л. А. виступила з відеопроектом «Використання ІКТ в процесі розвитку творчих здібностей учнів». Використання ІКТ у навчально-виховному процесі дозволяє змінити роль учителя (виступає як дизайнер уроку, фасилітатор, менеджер), що в свою чергу створює умови для активної творчої діяльності учня, а комп’ютер при цьому – це навчальний інструмент, засіб організації навчання, джерело інформації та банк довготривалого її збереження. Основне завдання вчителя, який використовує ІКТ, – навчити дітей добувати інформацію і її аналізувати, розвивати вміння робити це швидко й ефективно, що формує навички, які знадобиться їм у житті, незалежно від обраної професії. Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє поглиблено усвідомлювати та засвоювати учням навчальний матеріал. Це створює сприятливі умови для формування в дитини здатності сприймати предмети та явища різнобічно, системно, емоційно.
Немає коментарів