Кожна людина рано чи пізно переступає межу від безтурботного дитинства до дорослого відповідального відрізку свого життя. У когось цей перехід наступає у 20 років або навіть у 17, а хтось і в 35 залежить від своїх батьків. Що ж таке це «доросле життя»? Таку тему розглядали учні 11 класу Бориславської ЗСШ-інтернату разом з соціальним педагогом Старостіною О.І. Цікаво, що на таке просте і однозначне, на перший погляд, запитання кожна дитина дала безліч найрізноманітніших відповідей. І кожен своє трактування дорослості пов’язував із досягненням певного віку людиною та можливістю виконувати нею відповідні суспільні функції. За допомогою проективних методик МАК учні з легкістю розв’язували кейси. Представлені на картах образи стають видимою метафорою їхніх цінностей, страхів, бажань або пов’язаних асоціативно з їхнім внутрішнім проблемами. Важливо, що кожен уявив і відчув щось своє, що підіймається з глибини підсвідомості несвідомі враження, які визначають реакцію на ті чи інші життєві ситуації. Усвідомлення підлітками труднощів на шляху дорослості та шляхи подолання цих труднощів - це і є доросла людина.
Немає коментарів