Учні Львівського вищого професійного художнього училища під час навчання осягають не лише добру фахову підготовку, а й серйозну школу громадянської зрілості. Чимало з них, попри юний вік, знають, чим займатимуться у житті, і свідомо обрали свою професію, аби бути корисними суспільству, своїй державі.
Окрім навчання, учні освітнього закладу ходять на екскурсії, беруть активну участь у позанавчальних заходах як у стінах закладу, так і по різних локаціях нашого міста, зокрема у майстер-класах та інших різноманітних проектах.
Одним із таких проектів, які реалізуються у ДНЗ «Львівське вище професійне художнє училище» є «Держава у смартфоні», складовими якого є інформаційно-просвітницькі заходи «Розумне місто» і «Сінгапурське диво».
В рамках однойменного заходу учні довідались про «розумне місто» як єдину систему, в якій органічно взаємопов’язані міські комунікації, інформаційні технології передачі даних та пристрої ІТ.
Метою проекту є ознайомити учнів з поняттям «розумне місто»; причинами, що спонукали його створення, в сучасних умовах, і показати як функціонує система «розумне місто».
Але все по порядку. У ДНЗ «Львівське ВПХУ» згідно з програмою позанавчальної роботи училища, зокрема програмою національно-патріотичного виховання спільно з учнівським самоврядуванням проведено низку інформаційно-просвітницьких заходів на тему: «Розумне місто». До організації та проведення заходів, які ознайомлюють учнів з однойменним проектом долучилися методист ДНЗ «Львівське ВПХУ» Турчиняк Н.В. та керівник гуртка «Національно-патріотичного виховання» Сокіл Л.С.
«Розумні пристрої» та «Інтернет» з кожним днем охоплюють все більше сфер нашого життя, зокрема «розумний дім» став вже реальністю. Відповідно, і не дивно, що наступним кроком розвитку сучасних технологій стає «розумне місто». Адже ще на початку 2000-х років про поняття «smart city» все частіше згадували прогресивні компанії, то сьогодні стати «розумним» прагне кожне сучасне місто. Метою створення «розумного міста» є покращення та спрощення управління містом, благоустрій міського середовища, забезпечення безпеки та підвищення якості життя жителів міста.
Учні мали змогу ознайомитись з особливостями функціонування «розумного міста», важливим завданням якого є забезпечення громадської безпеки.
Учні переглянули наступні відео:
«Гамбург: як функціонує «розумне місто» по-німецьки?»
«Система «розумного міста» поповнює бюджет Барселони на десятки мільйонів євро»
«Відсутність паперових грошей та заторів: як китайське селище стало другою «кремнієвою долиною»
«Пліч-о-пліч. Що вміє «розумне місто» Дрогобич»
Після перегляду цих відео, які не залишили байдужим жодного присутнього в кабінеті, між учнями відбулося жваве їх обговорення, зокрема, диспут: «Чи вдасться Україні перейняти цей світовий досвід?». Молодь почала дискусію про позитивні та негативні сторони (проекту на їхню думку). Зазначу також, що учнями було наведено приклади низки сфер в Україні, які потребують використання новітніх технологій за принципом функціонування системи «розумного міста». Завдяки таким інформаційно-просвітницьким годинам учні мали нагоду побачити як функціонує система «розумне місто», яка є дуже гнучкою та адаптивною. Адже такі заходи показують орієнтири, задають рівень, якого треба досягати, окреслюють неабиякі перспективи та можливості для успішного розвитку країни.
Після перегляду інформаційних матеріалів, прикладів «розумних міст», в яких діє ця система, учні дійшли згоди, що у «розумному місті» жити комфортніше, приємніше, безпечніше.
Матеріал підготувала викладач ДНЗ «Львівське вище професійне художнє училище» Сокіл Л.С.
Немає коментарів