Оволодіння рідною мовою неможливе без засвоєння грамоти. Заняття з грамоти слід будувати так, щоб діти включались в активну пізнавальну діяльність, самостійно розв’язували поставлені перед ними завдання. Для цього найкраще використовувати проблемні ситуації з розв’язанням мовних логічних задач, дидактичні вправи та ігри. У дошкільній групі Мишлятицького НВК Мостиського району вихователем Осідач Зеновією Дмитрівною проведено заняття з грамоти " У пошуках Незнайка" . Діти дізналися, що Незнайко заблукав і потрапив до баби Яги. Йому вдалося написати дітям записку, у якій розказав про свою ситуацію. Зла баба Яга приготувала завдання, а сам він не може впоратися. Дошкільнята допомагали Незнайку вирішити ці вправи, граючи в дидактичні ігри « Склади речення», « Хто я?», « Знайди свій будиночок» . Вони складали речення за малюнками, виконували звуковий аналіз слів різної структури,відповідали«хто» чи « що» означає слово. Захоплено і швидко відповідали під час гри « Так чи Ні».Цікавою була гра-вікторина «Я рослина, я тварина, я предмет».Ігрова форма організації освітнього процесу створює умови, за яких дитина отримує задоволення від розв'язання ігрових інтелектуальних завдань, сприяє розвитку у дітей бажання навчатись.
Немає коментарів