24 березня 2016 р. в приміщенні головного корпусу Національного університету «Львівська політехніка» відбулося засідання регіонального «круглому столу» Національного університету «Львівська політехніка» спільно з Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації на тему «Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика».
Мета круглого столу: посилення уваги до актуальних проблем підготовки педагогів для професійної освіти.
На круглому столі виступали:
Сушенцева Лілія Леонідівна, д. пед. н., доцент, професор кафедри педагогіки та соціального управління Львівської політехніки «Професійна мобільність як умова успішного формування готовності педагога професійної школи до роботи в ринкових умовах»,
Вороняк Роман Михайлович, заступник начальника управління - начальник відділу професійної освіти, координації діяльності вищих навчальних закладів і науки роботи «Актуальні проблеми ступеневої підготовки педагога для професійної освіти».
Рибак Наталія Богданівна, заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області «Адресна підготовка педагогів професійної школи в контексті вимог сучасного ринку праці»,
Кубай Володимир Михайлович^ директор Вищого професійного училища № 20 «Проблеми готовності молодих педагогів професійної школи до практичної педагогічної діяльності».
Бурак Ірина Валентинівна, директор Ставропігійського вищого професійного училища м. Львова «Особливості підготовки педагогічних працівників для професійної школи».
Враховуючи актуальність та необхідність вдосконалення підготовки педагога професійного навчання для системи професійної освіти, учасниками регіонального «круглого столу» «Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика» були прийняті такі рекомендації:
1. Науково обґрунтувати та активізувати процес підготовки педагогів професійного навчання (інженерів-педагогів) у вищих технічних навчальних закладах, зокрема доповнити цикл гуманітарної підготовки психолого-педагогічними дисциплінами та педагогічною практикою.
2. Відкрити на базі Львівської політехніки підготовку бакалаврів і магістрів зі спеціальності «Професійна освіта (за спеціалізаціями)».
3. Проводити педагогічну практику та науково-педагогічні дослідження на базі професійно-технічних навчальних закладів та коледжів і технікумів.
4. Налагодити науково-методичну співпрацю кафедри педагогіки та соціального управління з професійно-технічними навчальними закладами регіону.
5. Створити на базі Львівської політехніки навчально-науковий комплекс «Школа - ПТНЗ - Коледж (технікум) - Університет - Підприємство».
Немає коментарів