15 грудня 2016 року проведено семінар для відповідальних за організацію моніторингових досліджень в опорних школах області з питань моніторингу на тему «Самооцінювання в загальноосвітньому навчальному закладі».
Методист кабінету розвитку освіти Наталія Євстахіївна Бобеляк ознайомила присутніх з основними засадами самооцінювання як інноваційного інструменту оцінювання якості освіти у загальноосвітньому навчальному закладі. У своєму виступі вона ознайомила учасників з моделлю самооцінювання, яка була успішно реалізована у школах Польщі, а згодом апробована у школах України. У виступі наголошено, що самооцінювання шкіл – реальний крок до демократизації управління освітою, оскільки базується на вивченні думки всіх членів шкільної спільноти (учнів, батьків, учителів) з метою отримання інформації про стан і проблеми школи та сприяє реальному залученню громадськості до управління школою.
Із особливостями реалізації цієї моделі у своїй школі ознайомила присутніх заступник директора Сокальського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 – ліцей” Ольга Степанівна Дмитрук.
Ольга Сергіївна Онанко, методист кабінету розвитку освіти, у своїй презентації продемонструвала використання механізму самооцінювання під час моніторингу якості виховного простору у загальноосвітніх навчальних закладах Львівщини. Цікавими для присутніх виявилися результати моніторингу якості виховного простору у школах області, зокрема, таких його якостей, як: безпечності, відкритості та демократичності.
Заступник директора Рудківської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Володимира Жеребного Оксана Валеріївна Білинська-Слотило поділилася власною інноваційною розробкою – мережевим проектом «Віртуальна лабораторія педагогічних інновацій». До речі, проект дістав схвальну оцінку на Міжнародному фестивалі інноваційних ідей у м.Черкаси у вересні цього року, а Оксана Валеріївна отримала диплом переможця у своїй номінації.
Немає коментарів