10 січня в школі Марії Покрови відбулося засідання педагогічної ради. Порядок денний: 1) Білінгвальне навчання в школі для дітей з вадами слуху; 2) Профілактика попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків.
По першому питанню вч.Богдана Бачун та вчителі - предметники обговорювали проблему використання та необхідност білінгвального навчання в школі для дітей з вадами слуху. Мета двомовного навчання - формування мовної компетенції в обох мовах на високому рівні. Хороша компетенція в одній мові - це підстава для полегшеного вивчення другої мови.
Вч.Ірина Хима ознайомила з проявами суїцидальної поведінки пілітків, їх ознаками (словесні, поведінкові, ситуаційні), мотивами такої поведінки та фазами обдумування скоєння самовбивств, їх видами. Попередньо було проведене анонімне тестування серед учнів старших класів.
Рішення педради: удосконалювати знання української жестової мови та використовувати її під час уроків. Пропорція використання УЖМ на уроці визначається його змістом та особливостями сприйняття учнів; систематично спостерігати за поведінкою дітей з метою попередження суїцидальних проявів.
Немає коментарів