Методи вокалотерапії активно використовуються у всьому світі для лікування і профілактики як фізичних, так і психічних розладів: неврозів, фобій (нав'язливі, хворобливі страхи перед чим-небудь), депресії (особливо якщо вона супроводжується захворюваннями дихальних шляхів), бронхіальної астми, головних болів.
Завдяки вокалотерапії можна виправити порушення темпо-ритмічної структури мовлення, заїкання, поліпшити звуковимову
Також виконання вправ вокалотерапії:
- стимулює прояв емоцій;
- знижує роздратованість;
- бадьорить, надає енергії;
- сприяє зміцненню нервової системи.
Коли діти співають, вони психологічно розвантажуються, заряджаються позитивними емоціями. Виконання української народної пісні заспокоює та вводить у світ гармонії, злагоди, радості.
У дошкільному віці седативний або активізуючий ефект музики досягається за рахунок музичного оформлення різноматних ігор, спеціальною корекційною орієнтацією традиційних занять з дітьми
Спів дитячих поспівок - караоке мотивує дітей повторювати слова і фрази в більш прийнятній формі. Практичний психолог Великолюбінського НРЦ Яцишин О.Д. використовує на заняттях відео – поспівки з відео проекту «З любовю до дітей», де дитячі пісеньки озвучені дитячими голосами, створюють гарний настрій не лише дітям, а й дорослим, а також допомагають урізноманітнити навчальний процес та зробити його ефективнішим.
Отже, успішність використання елементів вокалотерапії в роботі з дошкільнятами, особливо з дітьми з особливими потребами, є ефективною в наш час, бо вони поліпшують загальний стан здоров'я, заряджають позитивними емоціями, допомагають дошкільнику позбавиться від тривоги, емоційно і особистісно пізнавати себе та інших людей; розвивають музичний смак, здібності, пам'ять, уяву, надають упевненості дітям, уміння самовиразитись, працювати в колективі злагоджено, співчувати та радіти за успіх інших, вміння активізуватися, розслаблятися; виражати свої емоції і почуття, спів сприяє розвитку мовленнєвих навичок.
Немає коментарів