Період публікації:

від

до

Категорія:

Лілія Гриневич: Курс «Історія» має бути переосмислений у змісті та у способі викладання

Опубліковано: Четвер, 09 лютого 2017 

min
max

Нова українська школа неможлива без переосмислення ролі курсу «Історія» у змісті освіти та у способі його викладання. На цьому наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час презентації концепції інтегрованого курсу «Історія України у світовому контексті» для 10-11 класів, що відбулася у середу, 8 лютого.

Вона відзначила, що нині головне завдання полягає в трансформації української школи від школи, яка переважно начиняє дитину знаннями, до школи компетентностей, які включають знання, уміння їх застосовувати, а також цінності і вироблення певного ставлення на їх основі.

«Величезна кількість інформації, зокрема сфальсифікованої, сьогодні виливається на дітей, і вона потребує переосмислення та критичної оцінки з певної ціннісної платформи. Безсумнівно, «Історія» як предмет – надзвичайно важлива для побудови такої платформи», - зауважила Лілія Гриневич.

Під час презентації Міністр також зупинилася на питанні інтеграції предметів «Всесвітня історія» та «Історія України». За її словами, сьогоднішня система дає учневі більше можливостей і знань лише на папері. Натомість, в підсумку школярі мають величезну прогалину в освіті. Адже дитина у старших класах все одно обирає профіль й витрачає час на курси та репетиторів, пропускаючи інші предмети, замість того, щоб у школі вивчати профільні та інші предмети на необхідному рівні.

«Діти мають право на вибір. І якщо ми їм цей вибір не забезпечимо, ми залишимо їх перед викликом із 20 навчальних предметів. Як цю проблему вирішують у провідних країнах світу? Дитині дають обрати свій профіль, а те, що їй потрібно для гармонізованого розвитку і цілісного світогляду, заключають в інтегровані курси. І ми теж хочемо якомога швидше ухвалити рішення щодо прочитання інтегрованого курсу «Історія» для тих, хто обрав, наприклад, природничо-математичні профілі. Так є значно більше шансів, що в них після школи залишаться реальні знання з цього предмету», - зазначила Лілія Гриневич.

На думку очільниці МОН, такий підхід стане шляхом до успішнішого формування громадянської компетентності та національної ідентичності у старшокласників. Адже ідея інтегрованого курсу полягає у тому, щоб помістити новітню історію України (20-21 століття) у світовий контекст, поставити її у центр шкільного курсу.

Лілія Гриневич подякувала за співпрацю усім присутнім освітянам, а також Інституту національної пам’яті, який активно долучається до розробки нових програм та курсів.

Немає коментарів

Схожі статті:

Львів відкритий для світу Львів відкритий для світу Опубліковано: Вівторок, 19 листопада 2019 19.11.2019 року учні 6-10 класів НРЦ І-ІІ ступенів «Довіра» разом з вихователями Лесюк О.М., Кобрин С.В. та Стельмах О.В. оглянули мультимедійний виставковий проект «Великий проект Львова», який знаходиться у Будинку архітектора (Порохова вежа). Школярі побачили захоплюючі медіа технології, які передавали...

Переглядів: 618 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Історичний дискурс Історичний дискурс Опубліковано: Четвер, 31 жовтня 2019 оджерело непереписаної та правдивої історії. " Очільник відділу Юлія Матис наголосила на важливості проведення заходів, які несуть просвітницький зміст та ідентифікують наше українське єство. Серед представлених краєзнавчих досліджень ,проектів, створених музеїв та музейних куточків було запрезентовано...

Переглядів: 850 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook