В групах денного перебування Освітньо-соціального-культурного центру, що в НРЦ Святого Миколая, на заняттях з соціально-побутового орієнтування вчителі-дефектологи тісно співпрацюють з вихователями та іншими педагогами. Так нещодавно усі гуртом проводили спільне заняття із працетерапії “Готуємо разом”, де пекли смачні слойки.
Ефективність роботи з соціально-побутового орієнтування, здійснюваної на заняттях і поза ними, залежить від узгодженості дій вчителя-дефектолога і вихователя, їх контакту, інформованості про роботу один одного, скоординованості планів роботи. Такі спільні заняття стимулюють навчально - пізнавальну діяльність діток по оволодінню знаннями й уміннями. Зв'язок з навчанням здійснюється за принципом випереджуючої, паралельної та подальшої взаємодії. Взаємодія передбачає відстрочене у часі повторення пройденого на заняттях матеріалу, розширення і збагачення досвіду дітей, автоматизацію умінь, формування навички застосування отриманих знань та умінь у новій ситуації. Вихователі паралельно з учителем-дефектологом, а, подекуди, і разом з ним проводять роботу, що дозволяє учням міцно засвоїти знання і вміння.
Немає коментарів