Формування предметної математичної компетентності учнів початкових класів є особливо актуальним на сучасному освітньому просторі. Досвід роботи педагогів показує, що підвищенню ефективності роботи сприяє залучення власного життєвого досвіду дітей та використання набутих знань та умінь у нестандартних ситуаціях. Викликають великий інтерес на уроках ігрові завдання логічного спрямування.Проць Романія Григорівна, учитель Вовчищовицького НВК Мостиського району впроваджує проблему «Розвиток логічного мислення учнів початкових класів» . Своїми надбаннями вона поділилася з учителями початкових класів. Педагогічну майстерність продемонструвала на уроці математики у 1 класі. Тема уроку «Записування чисел під диктовку.Додавання і віднімання чисел 1 у межах 20». Для розвитку мислення учнів Романія Григорівна використала різноманітні завдання творчого характеру: вправи на порівняння, зміну числових даних, сюжетів, продовження задачі, знаходження різних способів міркування. На уроці учитель особливу увагу приділила усному рахунку, виконанню вправ геометричного змісту, а також формуванню вмінь розв’язування задач учнями, яке здійснюється в процесі напруженої розумової діяльності.
З метою правильного засвоєння програмового матеріалу з даної теми учням пропонувались цікаві диференційовані завдання.
Завершився урок переглядом мультфільму «У світі математики»
Немає коментарів