3 березня 2016року в 6 класі Бориславської ЗСШ-інтернату на занятті самопідготовки ,діти під керівництвом вихователя Гайгель Олени Володимирівни працювали в групах, над виконанням домашнього завдання.
Групова робота - це унікальна організація уроку. Вона забезпечує взаємодію між учнями і робить непрямим керування вихователя;
виступає організатором початку і кінця роботи: формулює завдання, спільну інструкцію по його виконанню, разом з учнями приймає участь оцінки результатів.
Етап спільної оцінки допомагає формуванню самооцінки і самоконтролю школярів.
Дуже важливо, що оцінюється робота всієї групи, а не окремих учнів. Помилки дітей обговорюються тільки в групі.
Робота учнів перетворюється із індивідуальної діяльності кожного учня в співпрацю. Учні вимушені навчитися домовлятися швидко, не враховуючи особисті інтереси.
Поступово учень починає відчувати клас частиною свого світу, він зацікавлений в підтриманні дружніх стосунків.
Ця форма роботи має велике значення для формування самостійності школяра. Працюючи в команді, учень має можливість проявляти ініціативу (вибрати завдання, порадити, як організувати роботу); вчитися планувати свої дії, переконувати, нести відповідальність за себе і команду.
Немає коментарів