Сьогодні, 10 березня у Великолюбінському НРЦ І-ІІ ст. було проведено інтегрований урок-подорож «З Шевченком у серці» (українська література, музика, образотворче мистецтво).
Нетрадиційний урок-подорож, присвячений з дня народження Т.Г.Шевченка, відбувся у звичайному класі, проте атмосфера уроку була створена у віртуальній подорожі, метою якої було (вшанувати пам'ять Великого Кобзаря, доторкнутися серцем до його поезій, показати значимість постаті для всього людства; виховувати повагу і шану до велета України-Шевченка) допомогти учням відкрити великого Кобзаря, як надзвичайно обдаровану мистецьку людину, патріота своєї Батьківщини, створивши для них цілісний образ, адже у багатьох українських родинах на почесному місці знаходиться намальований чи вишитий портрет Шевченка і обов’язково «Кобзар». На прикладі творчості Т.Г.Шевченка педагоги показали зв'язок музики, літератури та образотворчого мистецтва, червоною ниткою підкресливши поняття «музичність пісень, віршів, картин» Кобзаря. Розвивати вокально хорові навички. Прищеплювати любов до народної пісні, гордість за свою культуру. Виховувати почуття патріотизму, естетичний смак.
Урок розпочався акровіршем з якого учні дізналися про кого піде мова на уроці. Вчителі Курило М.М. та Семенович І.Я. запропонували учням 5-6 класів пройти кількома сходинками та перегорнути декілька цікавих сторінок життя і творчості Тараса Шевченка. Протягом уроку учні творчо працювали індивідуально та у групах.
Сходинка 1. Сторінка «Пролог». Робота з кросвордом «Дитинство Т.Шевченка».
Сходинка 2.Сторінка літературознавча у якій юні художники продемонстрували своє домашнє завдання, а саме намалювати малюнок до улюбленої поезії Т.Г.Шевченка.
Сходинка 3. Сторінка поетична.
У грі «Відгадай поезію» звучали уривки поезій Тараса Шевченка у аудіо записі,а учні відгадували яка це поезія і називали її . Після гри учні декламували улюблені поезії написані Тарасом Шевченком.
Інтегрування в образотворче мистецтво
Сходинка 4. Сторінка мистецтва. Юні учні-художники демонструють свої роботи і зачитують підібрані до них цитати з творів, а останні діти відгадують до якої поезії намальовано малюнок.
Вчитель демонструє відеоролик презентацію малюнків Великого поета.
Інтегрування в музику
Сходинка 5. Сторінка музична
Діти виконали пісню на слова Т.Г.Шевченка «Зоре моя вечірняя».
Фізхвилинка. Танок «Зацвіла в долині червона калина».
Сходинка 6. Сторінка заключна «Епілог».
На завершення уроку вчителі наголосили на тому, що мудрі Шевченкові слова і думки увійшли у дитячі серця, і ми не були байдужими і пам’ятали вогненні слова нашого Кобзаря:
Любітесь, брати мої,
Свою Україну любіте,
І за неї, безталанну,
Господа моліте.
У виконанні дітей пролунала «Дитяча присяга» Кобзареві.
Немає коментарів