Ідеалом сучасного навчання є особистість з гнучким розумом, з розвинутими потребами дальшого пізнання, самостійної дії, з умінням застосовувати знання і уміння на практиці. Яким має бути сьогоднішній спосіб викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу, які функції учителя-словесника у цьому процесі, що потрібно для того, щоб учень був «не пасивною фігурою педагогічного процесу, а вмів самостійно шукати рішення завдань, що призведуть до успіху?»… саме про ці актуальні питання велася мова під час круглого столу «Формування розвивального навчального середовища учня як чинник підвищення його компетентності» на засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Полянського освітнього округу, яке відбулося 15 березня 2017 р. у Плугівському НВК.
Учителі-історики та словесники ділилися своїми педагогічними роздумами щодо розвитку духовності, морально-етичних цінностей, емпатійних почуттів під час навчально-виховного процесу. Практичною частиною методоб’єднання стали уроки та їх обговорення. Наші колеги відвідали урок-подорож зарубіжної літератури у 5 класі за темою «Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди в повісті-казці Л. Керролла «Аліса в країні Див»» (учитель Прокопюк Г. В.), урок ділової гри з української мови «В гостях у фірми «Просте речення»» у 8 класі (учитель Грушка О. П.) та урок-дослідження «Мотив жіночої долі у творчості Т. Шевченка (за поемами «Катерина» та «Наймичка»)» у 9 класі (учитель Синюк М. М.).
Немає коментарів