Розвиток мислення учнів не можна закривати засвоєнням розумових дій, оскільки теоретичні міркування про певну систему дій ще не забезпечують вміння виконати ці ж дії реально. Тому навчання фізики передбачає залучення школярів до таких видів діяльності, які дозволяють використовувати набуті знання на практиці, зокрема, до виконання школярами лабораторних робіт. В рамках методичного тижня "Від креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня" 16 березня 2017 року вчителем фізики Зав’язанцівського НВК Мостиського району Рихліцькою Вірою Федорівною проведено відкритий урок у 8 класі на тему «Лабораторна робота №5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників». Для перевірки закону паралельного з’єднання провідників учні, об’єднані у дві групи, збирали електричне коло, вимірювали силу струму в колі та напругу в ділянці кола, яка містить два паралельні резистори, обчислювали опір ділянки. Демонстрували вміння робити висновки з експерименту.Дослідницька діяльність в процесі вивчення фізики, що має лише суб'єктивну новизну, для учня є об'єктивним доказом його здатності до самостійної творчості, дозволяє отримати необхідну впевненість у своїх силах і здібностях, виховує активність, ініціативу, допитливість.
Після відвіданого уроку вчителі зробили висновок, що педагог вдало поєднує індивідуальні та групові форми роботи. Велику увагу приділяє створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи індивідуальні особливості, нахили, їх інтереси. Допомагає учням знаходити раціональні способи розв’язання задач, складання алгоритмів, обґрунтування.
Немає коментарів