Ряд батьків та вчителів помилково вважають, що дисграфічні помилки на письмі викликані особливостями поведінки учнів: невмінням слухати пояснення вчителя, неуважністю під час письма, недбайливим ставленням до навчання тощо. Насправді, в основі подібних помилок, лежать значно серйозні причини: несформованість фонетико-фонематичних та лексико-граматичних сторін мовлення.
Одним із основних завдань в навчально-реабілітаційному центрі є корекційна допомога учням, що мають подібні недоліки і, внаслідок цього, не встигають у навчанні. Логопедами НРЦ «Левеня» Матимеш Н.Б. та Доморадзькою Г.В. протягом весняних канікул розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо подолання порушень писемного мовлення в учнів початкової школи. Доречі, в «Левеня» вчителями-логопедами використовується унікальна методика виявлення проблем писемного мовлення та їх попередження.
Немає коментарів