З 12 квітня 2017 року у ДНЗ №7 «Веселка» розпочалось дослідження психологічної готовності до навчання в школі дошкільників 4-х старших груп. Практичний психолог закладу Воронкевич Ірина Миронівна використовує для цього комплекс методик із «Діагностичного інструментарію для дітей дошкільного віку», укладеного практичними психологами ДНЗ №4 Галян М.В., ДНЗ №6 Олексів А.М. за погодженням із методистом психологічної служби відділу освіти Золочівської РДА Вовнянки С.В.
Підсумком розвитку дитини в дошкільному віці є передумови виникнення базових рис – сприйняття дитиною шкільного навчання як сходинки до дорослості , наявність у дитини виражених пізнавальних інтересів, а також уміння певною мірою "володіти собою". Досвід показує, що саме діти, які відвідували дошкільний навчальний заклад, мають значно вищий рівень психологічної готовності до навчання, сформованості комунікативних навиків, почуття згуртованості, мовленнєвого розвитку.
Основна мета діагностичного дослідження – це вироблення практичних рекомендацій для дорослих на літній період, адже у цей період можна приділити багато часу своїй дитині, відпочити та добре підготуватися до нового етапу її життя.
Немає коментарів