Стоячи на порозі вибору, за якими критеріями сучасний підліток обирає свою майбутню професію? Гроші? Бажання родини? Престижність? Чи навмання? Чи є ці критерії правильними? – питання риторичне.Тому нещодавно у Вовчищовицькому НВК Мостиського району проведено просвітницький тренінг «Я – майбутнє твоє, Україно!» з профорієнтаційної роботи. Мета тренінгу: привернути увагу учнів до питання важливості вибору професії, вчити бачити свої реальні перспективи і можливості, нести особисту відповідальність за своє майбутнє, розвивати вміння планувати і досягати професійних цілей. Проводила заняття Дідич Мар’яна Антонівна, заступник директора з навчально-виховної роботи. До участі у тренінгу було запрошено одинадцятикласників та їхніх батьків, а також Городечну Ольгу Михайлівну, директора НВК, Марка Володимира Івановича, класного керівника 11 класу та Горак Наталію Ярославівну, працівника центру зайнятості Мостиського району.На учасників чекали цікаві вправи: «У майбутньому я бачу тебе….», «Оголошення в газету», «Омріяна професія», «День із життя». Усі присутні переглянули відеоролики: « Чи потрібно здобувати вищу освіту?» та «Як ми обираємо професію?». На завершення Мар’яна Антонівна зібрала «рюкзак з рекомендаціями та побажаннями» для випускників, щодо вибору професії і побажала вірити у власні сили, можливості, а також впевненості у правильності вибору.До учнів та їх батьків також звернулася Наталія Ярославівна, яка наголосила, що профорієнтація передбачає поетапне ознайомлення з різними областями трудової діяльності. У формі теоретичних знань, ігор, творчих вправ розвивається самосвідомість дітей. В ході взаємодії з викладачами та іншими фахівцями формується стійка система цінностей. Діти починають моделювати своє майбутнє. Це основні завдання, які виконує профорієнтація. 11 клас - період, коли діти впритул підходять до питання вибору. До цього часу більшість з них мають вже мати чіткі уявлення про своє майбутнє, скласти "ідеальний образ" фахівця.
Немає коментарів