28 квітня 2017 року на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти спільно відбувся семінар щодо вдосконалення управлінських компетентностей керівника ДНЗ за участі педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів Луганщини. Завідувач ДНЗ «Ластівка» Міловської селищної ради Луганської області Інна Радченко звернула увагу на те, що на сучасному етапі реформування освіти навчальному закладу потрібен керівник – менеджер, який має бути готовим до подолання загроз як внутрішніх, які стримують розвиток закладу, так і зовнішніх, які заважають вийти на перспективний інноваційний рівень. Навчальний заклад є центральною фігурою освітнього процесу. Колега поділилася створеною ними Концепцією розвитку, в основу якої покладено три блоки, а саме: 1 блок – оновлення і зміцнення матеріально-технічної бази; 2 блок – модернізація змісту освітньо-виховної роботи; 3 блок – налагодження партнерських відносин на навчальним закладом і сім’єю. Ефективною додатковою формою організації освітнього процесу в умовах дошкільного закладу є гурткова робота, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей. Важливим є також використання різних методик, які дозволяють створювати позитивну, комфортну емоційну атмосферу, виховувати толерантне ставлення до інших, доброзичливі стосунки, розвивають комунікативні вміння. Так вважає завідувач ДНЗ «Світлячок» м. Лисичанська Бражникова Тетяна Іванівна. Педагог поділилася зі своїми колегами різними напрацюваннями, проектами. Наприклад, міжнародний проект «HEART – мистецтво, крок до серця». Метою цього проекту є творчий підхід до надання психосоціальної підтримки дітям. Також Тетяна Іванівна розповіла про програму LEGO Foundation, яка є основою для комплексної технологічної підготовки дітей. Гладкова Валентина Михайлівна, завідувач Новодеркульського КДНЗ «Берізка», провела тренінг для своїх колег на тему «Я-концепція і самооцінка в дошкільному віці: підтримуємо та розвиваємо». Педагоги дійшли до спільної думки у тому, що здорова самоконцепція – це незалежність, творчість, відповідальність. Успіх дитини – шлях до позитивної самоконцепції.
Немає коментарів