Період публікації:

від

до

Категорія:

Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти Львівщини за 2015-2016 навчальний рік та завдання на 2016-2017 навчальний рік

 

min
max

Виступ начальника управління дошкільної, загальної середньої, професійної освіти, соціального захисту, позашкільної та виховної роботи, координації діяльності  вищих навчальних закладів і науки Книшик Світлани Іванівни

Надаємо підсумок нашої роботи за минулий навчальний рік і окреслимо пріоритети та завдання розвитку освіти на наступний навчальний рік.

Освіта сьогодні має бути мобільнішою, відкритішою до змін, ефективнішою в  умовах фінансово-економічної нестабільності, нерівномірності бюджетних витрат, соціальної розмежованості у суспільстві, повинна краще забезпечувати потреби населення.

Департаментом освіти і науки проаналізовано роботу органів управління освіти за 2015/16 навчальний рік, визначено завдання на новий навчальний рік. Розширені інформаційно-аналітичні матеріали Ви отримали електронною поштою, мали можливість познайомитися, проаналізувати, побачити себе на фоні інших адміністративно-територіальних одиниць, зробити певні висновки.

Попри складні економічні та політичні умови нам вдалось здійснити низку позитивних змін в окремих питаннях освітньої галузі.

Зупинимось детальніше на кількох основних проблемах у розвитку освіти Львівщини.

В останні роки зусилля органів управління освітою та органів місцевого самоврядування сконсолідовані для  реалізації права дітей на якісну дошкільну освіту, що дало свої позитивні результати.

Останній десяток років маємо позитивну динаміку розвитку мережі дошкільних навчальних закладів. З 2011 до 2016 їх збільшилося на 193, за 2015 – на 17.

У 2015-2016 навчальному році функціонувало 785 ДНЗ.

Для розвитку  мережі ДНЗ у 2016р. виділено обласну субвенцію,  враховуючи співфінансування з місцевих бюджетів -  8,2 млн. гривень.

За період з 01.01 до 23.08.  2016  році збільшено кількість ДНЗ на 20, за рахунок відкриття новобудов (с.Містки Пустомитівського району), добудов (смт.Східниця), реконструкції (смт.Н.Яричів Кам’янка-Бузького району, с.Ямпіль і с.Чижиків Пустомитівського району, с.Смереків Жовківського району). Відкрито ДНЗ з короткотривалим режимом роботи (с.Смереків Жовківського району, с.Підгайчики Золочівського району), створено 13 навчально-виховних комплексів, відкрито додаткові групи у діючих ДНЗ та НВК.

Це дало можливість створити вже в цьому році 1260 місць (друге місце в Україні).

Хочеться відмітити відділ освіти Пустомитівського району -  в районі відкрито 6 навчальних закладів, які надають  дошкільні послуги: 2 ДНЗ та 4 НВК.

Завдяки розширенню мережі ДНЗ та створенню нових місць збільшується кількість дітей у ДНЗ. З 2011 до 2016 року їх кількість зросла на 13 тис.осіб. Станом на 01.01.2016 року у ДНЗ області виховується 70,4 тис.дошкільнят. Відсоток охоплення дошкільною освітою складає 50% (від 1 до 6 років), 87,4% (від 3 до 6 років), 100% (5-ти річки).

Найкращі показники охоплення дошкільною освітою м.Моршині м.Трускавці,  м.Самборі, Сокальському районі.

Найнижчі показники: у Дрогобицькому, Турківському  районах.

Не зважаючи на позитивну динаміку у розвитку мережі, зростанні показника охоплення дошкільною освітою проблемою залишається наповнюваність груп. Кількість дітей у дошкільних навчальних закладах у розрахунку на 100 місць в середньому в області складає 144 дитини. Вище середнього: м.Львів, м.Самбір, м.Стрий, Пустомитівський, Турківський, Яворівський, Бродівський, Самбірський райони.

Щоб вирішити дану проблему необхідно продовжити роботу щодо розширення мережі ДНЗ та створення нових місць.

У 2016-2017 н.р. планується відновити діяльність ДНЗ, які призупинили свою діяльність у 90-х роках: у м.Львів (2) ДНЗ № 17 (Сихівський район),  ДНЗ №168 (Залізничний район); Городоцький район (2) ДНЗ с.Галичани, ДНЗ с.Долиняни; Кам’янка-Бузький район – ДНЗ с.Жовтанці, Яворівський район ( 2) ДНЗ с.Любині, ДНЗ с.Бунів; Сколівський район – 1 ДНЗ с. Труханів;  ввести в дію новобудову у с.Зубра Пустомитівського району.

У 2016-2017 н.р. плануємо досягти охоплення дошкільною освітою – 52% (1-6 років).

З 24.05.2016 року вступив в дію новий Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, яким передбачено спрощені  вимоги до дошкільних навчальних закладів усіх форм власності.

Нова редакція санітарного регламенту має сприяти створенню дитячих садків, у тому числі приватних, у житлових та нежитлових приміщеннях

Також з нового навчального року буде введено єдину електронну систему реєстрації у дошкільних навчальних закладах Львівської області, для створення якої виділено 174 тис.грн. відповідно до Програми «Електронна Львівщина». Систему розроблено Національним університетом «Львівська політехніка».

Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти зусилля органів управління освітою скеровано на подальший розвиток мережі загальноосвітніх навчальних закладів, що   має на меті забезпечити  належні умови для організації навчально-виховного процесу та розвитку інтелектуальних здібностей учнів.

У  2015-2016 н.р.  в області функціонували 1336 денних загальноосвітніх навчальних закладів комунальної власності, в т.ч. 586 – ЗНЗ І-ІІІ ст., 500 – ЗНЗ І-ІІ ст.; 250 – ЗНЗ І ст.

За кількістю ЗНЗ Львівщина займає перше місце в Україні.

Основна проблема мережі–розгалуженість та велика кількість малокомплектних шкіл, які не сприяють наданню якісних освітніх послуг.

ЗОШ І ст. до 10 учнів в області функціонувало 65. Найбільше таких шкіл має Дрогобицький (10), Старосамбірський (10), Бродівський (5), Жидачівський (5).

ЗОШ І-ІІ ст. до 40 учнів – 116. Найбільше їх у Перемишлянському (22), Жидачівському (13), Старосамбірському (10) районах.

ЗОШ І-ІІІ ст. до 100 учнів – 49. Найбільше: Жидачівський (8), Золочівський (6), Сколівський (5).

Розгалуженість та малокомплектність мережі впливає на низьку наповнюваність шкіл та класів.

Середня наповнюваність шкіл у Львівській області – 189 (в Україні – 218), середня наповнюваність класів – 18,5. Найнижчі показники характерні для Старосамбірського, Турківського, Жидачівського, СколівськогоСтрийського, Самбірського районів

Низька наповнюваність класів спричиняє фінансові перевитрати на утримання одного учня.

Проблема мережі -  функціонування ЗОШ І-ІІ ступенів з кількістю учнів менше 25, які з 01.01.2016 року не будуть фінансуватися з освітньої субвенції державного бюджету. Таких шкіл в області  залишилося  6:  у Жидачівському районі  - 2, Перемишлянському – 4.

У Жидачівському районі це питання ще має шанс на вирішення, оскільки сесією районної ради 23.08 прийнято рішення перенести прийняття рішення на початок вересня.

Найкритичніша ситуація - Перемишлянський район. 4 рази  сесією Перемишлянської районної ради відхилено подання відділу освіти щодо закриття однієї та пониження ступеня трьох  ЗОШ І-ІІ ступенів. Останнє відхилення 9.08.2016

Для дофінансування цих 4-х ЗНЗ з місцевого бюджету  Перемишлянського району необхідно 1606,3 тис.грн.

Для покращення якості мережі у 2016 році відповідно пропозицій відділів освіти передбачалося до  01.09.2016 року:      понизити ступінь – 26 ЗНЗ, закрити – 20 ЗНЗ. Станом на 23.08.2016 понижено ступінь у 19 ЗНЗ, що складає 73% від запланованого, закрито – 15 ЗНЗ (75%).

У 2016-2017 навчальному році необхідно продовжити проведення заходів щодо оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів з метою  надання якісних освітніх послуг.

Для забезпечення якісної освіти формуються опорні школи.  Скеровано в райони кошти з освітньої субвенції  державного бюджету у сумі 11,6 млн.грн. на 20 кращих районних опорних шкіл (визначених за результатами районного етапу конкурсу).

Станом на 01.08.2016 року прийнято рішення місцевих органів влади про створення 7 опорних шкіл: Бродівський район – 2, Буський район – 2, Миколаївський район  - 1, Турківський район – 2.

ЗОШ с.Івано-Франкове Яворівського району – учасник міжнародного проекту з реформування сільської місцевості.

У 2016-2017 навчального року необхідно сприяти розширенню мережі опорних шкіл. Провести роботу, щоб  в кожній територіальній громаді була опорна школа. Забезпечити прийняття рішення місцевих органів влади про їх створення.

Однією з умов забезпечення доступності до якісної освіти для учнів та дошкільнят, які проживають у сільській місцевості, є організація їх підвезення до місць навчання, оскільки понад 21 тис. з них проживають за межею пішохідної доступності. У 2015-2016 н.р. підвезення учнів до ЗНЗ здійснювалось 241 шкільним автобусом. Із 21 тис.учнів, які потребували підвезення шкільними автобусами підвозилося 18 тис.учнів, що складає 86% від потреби. 14 шкільних автобусів забрано в зону АТО.

Потреба складає 90 шкільних автобусів. У 2016 році на закупівлю шкільних автобусів передбачено:

  • з державного бюджету 52,8 млн. гривень;
  • з обласного бюджету  - 11,1 млн. гривень;
  • всього – 63,9 млн.грн.

Закупівля відбуватиметься відповідно до проведених тендерних торгів. Розкриття тендерних пропозицій відбулося  23.08.2016 року. Зараз здійснюється оцінка пропозицій конкурсних торгів.

У школі особливе місце повинно відводитися таким формам занять, що забезпечують участь кожного учня у проведені уроку, підвищують авторитет знань та індивідуальну відповідальність школярів за результати навчальної діяльності. Ці завдання учнів можна успішно розв’язувати завдяки інформаційним технологіям.

         У 2015-2016 н.р. придбано 253 комп’ютери для 106 загальноосвітніх навчальних закладів за кошти обласного бюджету - субвенція з обласного бюджету 2 млн.22 тис.500 грн.

Для 150 ЗНЗ придбано обладнання для навчальних кабінетів природничо-математичного циклу за кошти з державного бюджету у сумі 6,8 млн.грн. в тому числі: комп’ютерної техніки 145 одиниць для 98 ЗНЗ

Станом на 01.01.2016 року 1161 ЗНЗ (86,9%) мають комп’ютери, що на 96 більше, ніж в минулому році, це:

  • 586 ЗОШ І-ІІІ ст.- 100% ,
  • 476 ЗОШ І-ІІ ступенів – 95,2%,
  • 100 ЗОШ І ступеню – 40 %.

Низький рівень забезпеченості комп’ютерною технікою залишається у Старосамбірському, Перемишлянському, Жидачівському і Самбірському районах (нижче 70%).

У 2016-2017 навчальному році Обласною Програмою розвитку освіти Львівщини на 2013-2016 роки передбачено з обласного бюджету 900 тис.грн. для придбання комп’ютерної техніки

В рамках гуманітарної допомоги від Китайської Народної Республіки передбачено придбати для  загальноосвітніх навчальних закладів 1435комп’ютерів.

У 2015-2016 н.р. підключено до мережі Інтернет: 41 – ЗОШ І-ІІІ ст., 99 – ЗОШ І-ІІ ст.

Станом на 01.01.2016 року підключено до мережі Інтернет 939 ЗНЗ (70%) в т.ч.: ЗОШ І-ІІІ ст. 578 (90%) - на 7% більше, ніж у 2014/15н.р., ЗОШ І-ІІ ст. 319 (64%) - на 20% більше, ніж у 2014/15 н.р.

Найменше шкіл, підключених до мережі Інтернет у Турківському та Перемишлянському  районах (менше 20%).

Керівникам органів управління освіти у 2016-2017 навчальному році необхідно активізувати свою роботу разом з місцевими органами влади щодо вирішення даного питання. Передбачити кошти у місцевих бюджетах для фінансування підключення навчальних закладів до мережі Інтернет.

Надзвичайно важливе питання - забезпечення учнів загальноосвітніх навчальних закладів підручниками.

 До 01.01.2016 року область забезпечена підручника для учнів 4-х класів на 49%, для учнів 7- класів на 46%.

Для закупівлі підручників, яких не вистачає для учнів 4 та 7 класів, з держбюджету на Львівську область виділено 4,6 млн.грн. Їх розподілено між районними(міськими) відділами освіти і об’єднаними територіальними громадами пропорційно кількості учнів і надіслано на місця.

Для учнів 8 класів до 01.09.2016 року передбачено завезти 493 411 примірників підручників з українською, російською та польською мовами навчання (120%).

Станом на 23.08.2016 року відсоток забезпечення підручниками учнів 8-х класів складає 36 %.

Завезено підручники з алгебри, геометрії, фізики, основ здоров’я, біології, української літератури (окремих авторів).

У 2016-2017 навчальному році необхідно вирішити питання виділення коштів з місцевого бюджету для забезпечення решти (близько 25%) підручників для учнів 4-х, 7-х класів

Відрадно те, що вищевказані проблеми не дуже відбиваються на розвитку творчих та  інтелектуальних здібностей учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини. Адже тут ми маємо чим похвалитися.

За результатами зовнішнього незалежного оцінювання Львівщина у числі кращих.

Випускники ЗНЗ Львівщини отримали кращі результати ЗНО майже з усіх предметів (після м.Києва).

Абсолютна першість в Україні за рівнем знань з хімії.

Друге місце (після м.Києва) українська мова і література, англійська мова, математика.

Результат від 160 до 200 балів отримали 42% учасників ЗНО.

Львівська область показала найменший розрив за успішністю на ЗНО між абітурієнтами сільської і міської місцевості

35 випускників області набрали 200 балів. Серед них випускниця Бориславської гімназії, яка набрала 400 балів. (Магур Ксенія)

         У вересні на сесії обласної ради їм буде вручено обласні премії. Для преміювання передбачено з обласного бюджету 50 тис.грн.

По 200 балів набрали випускники м.Львова (20), Жовківського, Мостиського, Пустомитівського (по 2), Самбора, Трускавця, Червонограда, Буського, Городоцького, Жидачівського, Золочівського,  Сокальського, Стрийського (по 1) районів.

Учнівська молодь успішно представляє Львівщину в інтелектуальних змаганнях на Всеукраїнському та Міжнародному рівнях.

Друге  місце в Україні – за результатами Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН, яку очолює Бородчук Іванна Антонівна. За сумлінну і творчу працю відповідно до Указу Президента України Іванні Антонівні присвоєно Почесне звання  «Заслужений працівник Україні», яке вона отримала 24.08. під час святкування Дня Незалежності. Тож дозвольте її привітати.

31 учнів Малої академії науки здобули перемоги у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт.

П’яте місце - за результатами Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін (після УФМЛ, Харківської області, м.Києва, Сумської області), третє – серед областей.

67 учнів загальноосвітніх навчальних закладів області (55% від кількості учасників) – переможці Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін

Маємо золоту медаль на Міжнародній олімпіаді з екології. У вересні відбудеться Міжнародна олімпіада з астрономії, участь в якій візьме учень фізико-математичного ліцею.

22 учнів і студентів – переможці Міжнародних конкурсів з української мови імені Петра Яцика та мовно-літературного імені Тараса Шевченка.

116 переможців Всеукраїнських і Міжнародних олімпіад та конкурсів та 90 їх наставників нагороджено преміями, кошти для яких у сумі 500 тис.грн. виділено з обласного бюджету.

18 переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад та Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт – стипендіати Президента України.

Намітилася позитивна тенденція у визначенні претендентів  та нагородженні учнів золотими і срібними медалями. Частка претендентів у 2015-2016 н.році становила 7,6% на 1,6% менше 2014-2015 н.року. Частка нагороджених – 6,3% - на 1,7 % менше попереднього. Розбіжності в оцінюванні річному і незалежному з української мови в цьому році склали 7,8% (було заплановано до 10%).

Однак ще в окремих загальноосвітніх школах спостерігається необ’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів, необ’єктивність у визначенні претендентів на нагородження медалями. Наслідком цього є розбіжності у визначенні претендентів та нагородженні випускників. Більше 30% претендентів не отримали нагород у ЗНЗ Бродівського, Радехівського і Старосамбірського районів. За результатами проведеного моніторингу та дорученням департаменту освіти і науки 27 керівників навчальних закладів та вчителів було притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

 Тому, вважаємо за доцільне продовжити роботу у 2016-2017 навчальному році щодо вивчення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів та  рекомендуємо керівникам органів управління освіти взяти під контроль це питання на місцях. Ставимо завдання домогтися у 2016-2017 н.р. не більше 10% розбіжності в оцінюванні між річним та незалежним оцінюванням з історії України та математики.

Одним із пріоритетних напрямів в галузі освіти області є сприяння у реалізації прав на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, чисельність яких, на жаль, зростає і складає (за даними ПМПК) понад 11% дитячого населення України, в області – 39800 дітей (10,0% % від загальної кількості дітей).

Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, які надають освітні послуги для здійснення інклюзивної форми навчання, становить  44 (3,26% від загальної кількості ЗНЗ області).

За інклюзивною формою у 2015/2016 н.р. навчалася 101 дитина з особливими освітніми потребами (на 12 дітей більше ніж у 2014/2015 н.р., на 28 дітей більше у порівнянні із 2013/2014 н.р.).

Місцевими бюджетами за останні три роки значно збільшено обсяги фінансування для створення елементів безбар’єрності у навчальних закладах районів та міст області. Більшість опорних шкіл освітніх округів (87%) облаштовано елементами безбар’єрності. Відсоток облаштування елементами безбар’єрності закладів освіти зріс від 4 до 29.

Для надання дітям з інвалідністю якісної освіти функціонують 10 навчально-реабілітаційних центрів.

На базі спеціальних навчальних закладів функціонують центри ранньої допомоги дітям, де надається  комплексна медико – психолого  - педагогічна допомога дітям зі складними порушеннями психофізичного розвитку раннього та дошкільного віку.

Реалізуються Всеукраїнські та обласні науково-педагогічні експерименти на базі НРЦ та спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів. З 101.10.2016 року з метою охоплення дітей з особливими освітніми потребами позашкільною освітою, які навчаються в загальноосвітніх школах реалізуватиметься  експеримент  «Освітньо – соціально – культурний центр» на базі КЗ ЛОР «Львівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст. Марії Покрови» та КЗ ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів Святого Миколая».

З метою розвитку талантів та організованого проведення дозвілля дітей в області функціонує 118 позашкільних навчальних закладів.

В них навчається 76 301 вихованець, що становить 30,1%  від загальної кількості учнів загальноосвітніх навчальних закладів області.

За кількістю позашкільних навчальних закладів в галузі освіти Львівщина займає друге місце в Україні.

Гуртковою роботою загальноосвітніх навчальних закладів охоплено 97 456 учнів, що становить 38,4% від загальної кількості учнів загальноосвітніх навчальних закладів області.

Гуртковою роботою загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів охоплено 68,5% учнів загальноосвітніх закладів.

У 2016-2017 навчальному році одним з основних завдань і надалі для органів управління освіти залишиться завдання домогтися

збільшення частки охоплення дітей позашкільною освітою у сільській місцевості.

У сучасних умовах історичного розвитку українського народу одним із найважливіших завдань суспільства є національне та військово-патріотичне виховання молодого громадянина, патріота незалежної України, здатного змолоду брати творчу участь у розбудові суверенної України, її захисту від агресивних зазіхань зовнішніх та внутрішніх ворогів українського народу.

З метою військово-патріотичного виховання учнів:

- налагоджено співпрацю департаменту освіти і науки облдержадміністрації з 2 – ю Галицькою бригадою Національної Гвардії України та 80 - ю десантно - - штурмовою бригадою Збройних Сил України;

- проведено на базі військової частини Національної Гвардії України вишкільний табір для підготовки команди  учнівської молоді області для участі у Всеукраїнському етапі військово - патріотичної  гри „Сокіл” („Джура”);

- реалізовано проект «З вірою у перемогу -  з поглядом у майбутнє» для підтримки воїнів – учасників АТО та військово – патріотичного виховання учнівської молоді на прикладі сучасних героїв;

-  розроблено та затверджено програму козацько-лицарського виховання „Сокіл” („Джура”) для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів;

- заплановано на базі військових частин провести вишкільні військово – патріотичні тренінги упродовж 2016 – 2017 навчального року;

З  2010 року  в  області  проводиться Військово - патріотична  гра „Сокіл” („Джура”)  серед  учнівської  молоді. Гра „Джура” - новий  напрямок у  військово - патріотичному  вихованні  учнівської  молоді, який  дозволяє виховувати духовно та фізично розвинене юне покоління суверенної України на  засадах козацького світогляду та здорового способу життя.

За період проведення цієї гри на Львівщині вдалося збільшити кількість команд, які взяли участь в обласному етапі гри „Сокіл”(„Джура”), зокрема у 2010 році – 10 команд, у 2016 – 28.

Хочемо домогтися, щоб ця гра стала повномасштабною і масововішою серед школярів Львівщини.

У 2015-2016 навчальному році (порівняно з 2014-2015 навчальним роком) збільшилася кількість вихованців позашкільних навчальних закладів обласного підпорядкування, які є переможцями Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів, оглядів, змагань.

Найбільше перемог здобули  вихованці Львівської обласної Малої академії наук.

Незважаючи на те, що у системі професійно-технічної освіти відбудеться конференція у більш широкому колі працівників саме професійної освіти, не можливо сьогодні  не згадати про цю галузь освіти, оскільки тут є і здобутки і проблеми, і нововведення.

Мережа професійно-технічних навчальних закладів  сьогодні нараховує 56 закладів. З 01.01.2016 р. 55 професійно-технічних навчальних закладів області переведено на фінансування з місцевих бюджетів. У звязку з цим з частиною ПТНЗ виникла проблема, оскільки не всі місцеві бюджети були готові фінансувати професійну освіту.

На жаль за останні роки спостерігається негативна динаміка контингенту учнів. За 5 останніх років чисельність учнів ПТНЗ зменшилася більше ніж на 4,5 тис. Осіб. Щороку в середньому кількість учнів зменшується майже на 1 тис. У 2015-2016 н.р. у ПТНЗ навчалося 27,3 тис.учнів.

У цьому році завершили професійну підготовку та стали кваліфікованими робітниками  близько 11 тис. випускників ПТНЗ області. 72% яких працевлаштовано за професією.

Для більш повного працевлаштування випускників ПТНЗ у 2016-2017 навчальному перед професійною освіто ставиться завдання щодо налагодження ефективної взаємодії навчальних закладів та роботодавців.

 Позитивна тенденція у професійній освіті щодо створення навчально-практичних центрів, які ви бачите на екрані.

У 2015-2016 навчальному році відкрито:

25 листопада 2015 року  - Навчально-практичний будівельний центр компанії «Хенкель-Баутехнік» (Україна) на базі ДПТНЗ «Миколаївський професійний ліцей» з використанням  технологій виконання робіт у будівельній галузі із застосуванням сухих будівельних сумішей торгової марки «Ceresit».

12 травня 2016 року - навчально-практичний центр поліграфічного виробництва з використанням обладнанням ТОВ «Xerox (Україна) ЛТД» на базі Ставропігійського вищого професійного училища м.Львова для забезпечення сучасних освітніх технологій для підготовки фахівців у галузі поліграфії.

На базі ДНЗ «Львівське вище професійне художнє училище» уже 8 років діє спільний Німецько-Український модельний проект з професій: «Реставратор виробів з дерева, столяр», «Реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр». Фінансування здійснює фонд ім. Ебергарда Шьока, ФРН.

Учні професійно-технічних навчальних закладів здобувають перемоги в інтелектуальних та професійних конкурсах на Всеукраїнському рівні.

Всеукраїнський конкурс фахової майстерності (помічник машиніста електровоза) – 1 місце - Львівське міжрегіональне ВПУ залізничного транспорту.

ХVІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика – ІІ місце _ Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну м.Львова

VІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – ІІ місце – Рава-Руський професійний ліцей

В області затверджено регіональне замовлення на підготовку  кадрів у 2016-2017  навчальному році. Станом на 23.08.2016 року подано документів на навчання за рахунок місцевих бюджетів 8685 учнів, що є 74% від загальних обсягів регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів. Вступна компанія до ПТНЗ продовжена МОНУ до 01.10.2016 року.

Серед найважливіших завдань професійної освіти у 2016-2017 навчальному році прийняття регіонального плану розвитку професійно-технічної освіти на 2016-2018 роки  та формування регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів для потреб економіки регіону на 2017 рік.

Я сьогодні у своєму виступі не торкнулася надзвичайно важливих питань освіти таких як нововведень у початковій освіті, концепції нової української школи, яку презентувало Міністерство освіти і науки 18.08.2016 року на педагогічній конференції, інноваційної та експериментальної діяльності навчальних закладів. У нас є запрошений заступник Міністра освіти і науки України П.Хобзей, фахівці ЛОІППО, які у своїх виступах ознайомлять та окреслять коло завдань з цих питань.

Завершуючи свій виступ хочу сказати, що 

Головним завданням  освіти Львівщини у 2016-2017 навчальному році як і попередні роки залишиться  

Розвиток якісної освіти, рівень якої впливає на ефективність соціальної інтеграції нового покоління, його готовність до самостійного життя і успішної діяльності в сучасному світі.

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook