Контакти
Адреса: | 82613, Україна, Львівська обл., м. Жовква, вул. Є. Коновальця, 3 |
Телефон/факс: | (8-252) 21-689 |
Електронна пошта: | zhspecszkola@ukr.net |
Веб-сайт: | http://zhovkva-specshkola.com.ua |
Керівник закаладу: | Пікловська Галина Романівна |
Фінансова звітність
Плани роботи
Загальні відомості
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Жовківський навчально-реабілітаційний центр І-ІІІ ст. «Злагода» (в минулому Жовківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат) – заклад, де здобувають повну загальну середню освіту діти з вадами слуху і діти з порушеннями мовлення. Школа заснована у 1953 році. З 2000 року Жовківська школа переведена на загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступенів.
Випускники школи успішно працевлаштовуються на деревообробні комбінати та швейні фабрики. Ті, хто бажає дальше вчитися, складають вступні іспити у Львівське медучилище, навчаються у художньому ліцеї та швейному училищі.
Навчально-виховна робота в Жовківській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті спрямована на реалізацію потреб дитини, для виявлення її власної ініціативи, творчості та самовираження з метою одержання позитивних результатів у школі створені умови для формування у дітей життєвої компетентності, здатності вирішувати життєві проблеми у різних сферах діяльності, вироблення життєвої стійкості.
У навчально-виховний процес проваджуються інноваційні методики навчання дітей з особливими потребами:
- особистісно-орієнтоване навчання (пріоритет індивідуальності, самоцінності дитини, розвиток учня, як особистості),
- розвивальне навчання (забезпечення розвитку дитини),
- технологія колективного творчого виховання.
Регулярно проводиться діагностика навченості учнів та діагностика щодо використання педагогами школи інтернактивних технологій.
Навчально-виховна робота в школі будується в такий спосіб, коли учень не тільки збагачує свої знання з основ наук, а й одночасно з цим розвивається, самореалізується, набуває уміння і навички, необхідні для самостійного життя. Звідси і науково-методична проблема, над якою працює школа: „Розвиток української мови, як засобу спілкування, одна з умов інтеграції дітей з вадами слуху у суспільство”.
Терміни „інтеграція”, „соціальна адаптація” передбачають комплекс заходів, направлених на розвиток здібностей і можливостей людини з порушенням слуху. Навчально-виховна робота школи включає роботу над формуванням морально-етичних якостей учнів, активна робота також ведеться над слухо - мовленнєвим розвитком дітей засобами виховної діяльності і шляхом заохоченням дітей до мовлення поза межами класу. Поряд з тим до добрих результатів веде використання верботонального методу у навчанні, а саме, застосування музики та немовних звуків, що сприяє кращому емоційному розвитку дітей, застосовується драматизація і театральне мистецтво як засіб пізнання життя та удосконалення фізичної та психічної діяльності учнів.
Навчально-виховний процес має корекційну спрямованість. Корекційна робота здійснюється за допомогою новітніх комп’ютерних програм «Видима мова», «Живий звук», «Світ звуків».
Робота в школі проводиться таким чином, що учень не тільки збагачує свої знання з основ наук, але й одночасно розвивається, самореалізовується.
У школі працюють такі гуртки: танцювальний гурток "Перлина", гурток образотворчого мистецтва, гурток бісероплетіння, спортивний гурток, "Народна вишивка". Учні школи неодноразово ставали лауреатами обласних, всеукраїнських і міжнародних конкурсів.
Немає коментарів