Період публікації:

від

до

Категорія:

Жовківський навчально-реабілітаційний центр І-ІІІ ст. «Злагода»

 

min
max

Контакти

Адреса: 80300, Україна, м. Жовква, вул. Є. Коновальця, 3
Телефон/факс: (8-252) 21-689
Електронна пошта: zhspecszkola@ukr.net
Веб-сайт:  http://zhovkva-specshkola.com.ua
Керівник закаладу: Пікловська Галина Романівна

Фінансова звітність

Плани роботи

Загальні відомості

Комунальний заклад Львівської обласної ради «Жовківський навчально-реабілітаційний центр І-ІІІ ст. «Злагода»  (в минулому Жовківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат) – заклад, де здобувають повну загальну середню освіту діти з вадами слуху і діти з порушеннями мовлення. Школа заснована у 1953 році. З 2000 року Жовківська школа переведена на загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступенів.

Випускники школи успішно працевлаштовуються на деревообробні комбінати та швейні фабрики. Ті, хто бажає дальше вчитися, складають вступні іспити у Львівське медучилище, навчаються у художньому ліцеї та швейному училищі.

Навчально-виховна робота в Жовківській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті спрямована на реалізацію потреб дитини, для виявлення її власної ініціативи, творчості та самовираження з метою одержання позитивних результатів у школі створені умови для формування у дітей життєвої компетентності, здатності вирішувати життєві проблеми у різних сферах діяльності, вироблення життєвої стійкості.

У навчально-виховний процес проваджуються інноваційні методики навчання дітей з особливими потребами:

  • особистісно-орієнтоване навчання (пріоритет індивідуальності, самоцінності дитини, розвиток учня, як особистості),
  • розвивальне навчання (забезпечення розвитку дитини),
  • технологія колективного творчого виховання.

Регулярно проводиться діагностика навченості учнів та діагностика щодо використання педагогами школи інтернактивних технологій.

Навчально-виховна робота в школі будується в такий спосіб, коли учень не тільки збагачує свої знання з основ наук, а й одночасно з цим розвивається, самореалізується, набуває уміння і навички, необхідні для самостійного життя. Звідси і науково-методична проблема, над якою працює школа: „Розвиток української мови, як засобу спілкування, одна з умов інтеграції дітей з вадами слуху у суспільство”.

Терміни „інтеграція”, „соціальна адаптація” передбачають комплекс заходів, направлених на розвиток здібностей і можливостей людини з порушенням слуху. Навчально-виховна робота школи включає роботу над формуванням морально-етичних якостей учнів, активна робота також ведеться над слухо - мовленнєвим розвитком дітей засобами виховної діяльності і шляхом заохоченням дітей до мовлення поза межами класу. Поряд з тим до добрих результатів веде використання верботонального методу у навчанні, а саме,  застосування музики та немовних звуків, що сприяє кращому емоційному розвитку дітей, застосовується драматизація і театральне мистецтво як засіб пізнання життя та удосконалення фізичної та психічної діяльності учнів.

Навчально-виховний процес має корекційну спрямованість. Корекційна робота здійснюється за допомогою новітніх комп’ютерних програм «Видима мова», «Живий звук», «Світ звуків».

Робота в школі проводиться таким чином, що учень не тільки збагачує свої знання з основ наук, але й одночасно розвивається, самореалізовується.

У школі працюють такі гуртки: танцювальний гурток "Перлина", гурток образотворчого мистецтва, гурток бісероплетіння, спортивний гурток, "Народна вишивка". Учні школи неодноразово ставали лауреатами обласних, всеукраїнських і міжнародних конкурсів.

Місце знаходження:

Немає коментарів

Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook