Днями у Львівській області відбулося апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти з англійської, іспанської, німецької та французької мов. Апробаційне тестування проводилося з метою відбору якісних завдань для майбутніх тестів.
Окрім завдань, що передбачають перевірку таких комунікативних умінь як читання та письмо, апробувалися також завдання нового формату, спрямовані на перевірку ще одного виду мовленнєвої діяльності – розуміння мови на слух (аудіювання).
Під час апробації використовувалися завдання двох рівнів складності: B1 – для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному; В2 – для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні.
«Апробація була проведена на базі 6-ти навчальних закладів Львівської області: Середньої загальноосвітньої школи № 27 м. Львова імені Героя Небесної Сотні Юрія Вербицького, Львівської спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи І-III ст. № 28 з поглибленим вивченням німецької мови, спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи № 46 м. Львова з поглибленим вивченням англійської мови ім. В'ячеслава Чорновола, Дрогобицької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2, Городоцького навчально-виховного комплексу № 5 «Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад», Сокальської гімназії імені Олега Романіва, – повідомили у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти. – Брали участь у апробації 1 020 учнів (96 % з поданих списків) з 20-ти районів/міст Львівщини. Найвищу явку (99 %) продемонстрували випускники спеціалізованих шкіл, які виконували завдання рівня В2».
За інформацією ЛРЦОЯО, ознайомитися з результатами апробаційного тестування учасники зможуть після 27 квітня. За бажанням кожен учасник зможе зарахувати цей результат як оцінку за державну підсумкову атестацію з відповідної іноземної мови.
Зазначимо, що апробаційне ЗНО з іноземних мов провели у Київській, Львівській, Одеській областях, а також у місті Києві.
Додатково:
З 2017 року тести зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови включатимуть завдання нового формату – аудіювання. Окрім навичок читання та письма, під час тестування перевірятимуть сприйняття мови на слух. Відповідно до вимог Європейських рекомендацій з мовної освіти тестові завдання укладатимуться двох рівнів: В1 та рівня В2.
Головна мета аудіювання – перевірити сформованість в абітурієнтів умінь і навичок, необхідних для сприйняття інформації опосередковано (в аудіозаписі): розуміти основний зміст текстів, вибирати необхідну інформацію з прослуханого, повністю розуміти текст на слух.
Немає коментарів