Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві – це перший ключовий компонент «Нової Української школи».
Одним із шляхів оновлення змісту дошкільної освіти області - це упровадження Інноваційних проектів за програмами: фінансово-соціальної освіти дошкільників «Афлатот» та «Навчання через дію» ЛЕГО-конструювання. На сьогодні 35 закладів дошкільної освіти запроваджують нові форми та методи роботи із дітьми. Дані програми отримують схвальні відгуки батьків вихованців та педагогів.
Питання інтеграції проектів в освітній процес закладів дошкільної освіти області розглядалися на навчально-практичних практичних семінарах для педпрацівників, які відбулися 28.11.17.р. на базі ДНЗ № 3 «Барвінок» м. Городка, 01.12.17.р. у ДНЗ «Сонечко» м. Бібрки.
На навчально-практичному семінарі виступили: Н.М.Пастушенко, заступник директора ЛОІППО з наукової роботи та інноваційної діяльності, О.М.Приведа, завідувач кабінету практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО, Зеленко Л.В., методист ЛОІППО, координатор проектів.
Запроваджуючи інноваційні проекти, педагогічні колективи закладів дошкільної освіти мають ефективні методичні засоби для виконання основної мети сучасної української освіти - здійснювати всебічний розвиток дитини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян.
Немає коментарів