Період публікації:

від

до

Категорія:

Інтернет сервіси в освітньому просторі. Хмара тегів

Опубліковано: Понеділок, 15 січня 2018 

min
max

Хмара тегів — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо). Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах або для представлення неформатованого тексту. Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручне для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю.

12 січня 2018 року на семінарі-практикумі вчителі Дрогобицької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 мали можливість ознайомитись з один з сервісів, який дає можливість інтерактиву під час уроку -wordArt.com, де створювали різноманітні  хмари слів з різних предметів. Творча група вчителів (Кіліян О. І. Гурська І. П., Іваночко О. О., Хлопик Р. З., Угрин У. В., Кравців Г. О., Денькович М. М., Драла Л. Б., Хом’якевич В. В., Чугаєва Г. І., Черхавська Л. В., Качмарик І. М., Лучків О. В., Тезбір С. О.) обговорювала доцільність створення хмари слів і можливості цієї форми роботи.

Отже, в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;

  • попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в ролі опорного конспекту;
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари;
  • створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти і в якому саме контексті використовувалися слова;
  • показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку другові;
  • зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.

Вчителі інформатики Гурська І. П., Іваночко О. О.

 

Немає коментарів

Схожі статті:

Обмін досвідом при підготовці та реалізації грантових проектів Обмін досвідом при підготовці та реалізації грантових проектів Опубліковано: П`ятниця, 04 жовтня 2019 30 вересня учасники проекту Центру вітражного мистецтва були запрошені на семінар-практикум «Проектний підхід та інновації в контексті інтеграції до європейського простору». Від навчального закладу ДНЗ «Львівське ВПХУ» було делеговано трьох учасників: Надію Іванівну Луб (голову профспілки закладу), Ігоря...

Переглядів: 719 Коментарів: 0

Профтехосвіта

Семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів ЗЗСО м. Червонограда Семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів ЗЗСО м. Червонограда Опубліковано: Четвер, 03 жовтня 2019 26 вересня на базі ЧЗШ № 1 відбувся семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів ЗЗСО «Робота практичного психолога та соціального педагога в системно-сімейному підході». У ході методичного заходу фахівці психологічної служби опрацювали ключові ідеї системного консультування, розглянули...

Переглядів: 644 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook