Дитина вперше переступає поріг школи – стає першокласником. Починається складний період адаптації до шкільного життя. В одних учнів цей період проходить швидко і безболісно, в інших – навпаки.
Саме ранкові зустрічі покликані зробити період адаптації легким і цікавим. Якщо дитина приходить вранці до класу, а її радісно зустрічають нові друзі та вчитель, бажають удачі, гарного настрою, цікавляться самопочуттям і справами то, звісно, дитина охоче йтиме щоранку до школи, залюбки працюватиме на уроках.
Початкова ланка Золочівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 впроваджує нові форми НУШ, а саме – «ранкові зустрічі». Учителі розпочинають зустріч з вітання у колі на килимку. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання надає спокійний і розважливий настрой усім учасникам навчально-виховного процесу впродовж усього дня. Для цього, у класах виготовлена яскрава наочність: «Квітка настрою», «Дерево настрою», де учні прикріплюють малюнки-смайлики, у яких відображають свій настрій.
Наступним компонентом ранкової зустрічі є «групове заняття», на якому, здебільшого, вчителі ставлять проблему щодо визначення теми дня.
Третім компонентом ранкової зустрічі є «обмін інформацією». Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти дізнаються нове один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички самостійності, навчатися впевнено говорити та уважно слухати.
Завершальним елементом ранкової зустрічі є «щоденні новини». У рамках можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря природи, аналіз дотримання Правил класу). Особливу форму роботи на цьому етапі учителі використовують «Крісло автора», яка дає можливість кожній дитині бути почутою.
Ранкові зустрічі є яскравими фрагментами щоденного життя дітей, адже вони відчувають підтримку, розуміння і любов.
Немає коментарів