Період публікації:

від

до

Категорія:

Учителі музики ознайомилися з українсько-швейцарським проектом DOCCU

Опубліковано: Четвер, 20 вересня 2018 

min
max

10.09.2018 р. учителі музики на модулі з освітньої політики ознайомилися з основами освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» - DOCCU. Ознайомилися з посібниками DOCCU, освітньою платформою «Живемо в демократії». Заняття проходило у відкритій творчій атмосфері. Цікаві тренінгові вправи, коучингові техніки допомогли слухачам діагностувати власний рівень правової освіченості, поглибити знання про демократію і права людини, осмислити власну громадянську відповідальність за створення демократичної атмосфери на уроці, де кожна дитина мала б можливість бути собою, розкривати свій творчий потенціал і незалежно від того, чи має вона ідеальний слух, відчувати себе на уроках музики повноцінною, щасливою, реалізованою особистістю. Розглядали ролі вчителя (коуча, тьютора, фасилітатора) і його роль  у розбудові нової, демократичної української школи:

«Демократична школа – та, де учні підпорядковуються ними ж складеним правилам. Поважають один одного і готові прийти на допомогу всім потребуючим. Школа, де готові вислухати і дати хорошу пораду. Великою честю є бути частинкою прекрасного цілого. Тому всіляко сприяти і підтримувати дітей у їх рішеннях і бажаннях – це найменше, що я можу зробити для розбудови демократичної школи» (Ференц Софія).

«НУШ повинна бути іншою – цікавою, новою, де вчитель буде дитині помічником, навіть другом. Я буду старатися робити все, щоб допомогти у її розбудові» (Топільницький В.).

«Я бачу нову школу прекрасною, світлою, мудрою, розвинутою на весь світ, але з Божою допомогою, і буду старатися втілювати її принципи» (Цебак В.).

«Думаю, що школа демократична має бути креативною, творчою, інтелектуальною. Школа, де буде цікаво, комфортно вчителям і дітям» (Гром’як С.).

«Поки вчителі – раби, демократичної школи не бачити. Вчитель має бути вільною людиною. Що я роблю? Намагаюся виховувати вільних людей» (Рогоцька Ірина).

«В демократичній школі учні мали б вибирати ті предмети, які їм до вподоби, засвоювати матеріал у вигляді гри, тренінгу тощо. Для її розбудови я можу використовувати ті навички, які отримав на курсах» (Василишин Андрій).

Немає коментарів

Схожі статті:

Розвиток громадянських компетентностей із вчителями української мови та літератури Розвиток громадянських компетентностей із вчителями української мови та літератури Опубліковано: Понеділок, 19 листопада 2018 05.11.2018 р. слухачі тематичного спецкурсу «Особливості використання текстів «нової природи» на уроках української мови та літератури»  опановували основи ОДГ/ ОПЛ. Через відеоролики, презентації ознайомилися з швейцарсько-українським проектом «Розвиток громадянських компетентностей в Україні», посібниками...

Переглядів: 372 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Демократична школа – просто, креативно! Демократична школа – просто, креативно! Опубліковано: Понеділок, 22 жовтня 2018 Демократична школа, щасливий учень, креативний учитель – ці та багато інших питань постали у основу обговорення вчителями зарубіжної літератури 01 жовтня 2018 року на тренінгу «Розвиток громадянських компетентностей в Україні», який проводили доцент кафедри гуманітарної освіти Анна-Марія Богосвятська...

Переглядів: 469 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook