10.09.2018 р. учителі музики на модулі з освітньої політики ознайомилися з основами освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини в рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» - DOCCU. Ознайомилися з посібниками DOCCU, освітньою платформою «Живемо в демократії». Заняття проходило у відкритій творчій атмосфері. Цікаві тренінгові вправи, коучингові техніки допомогли слухачам діагностувати власний рівень правової освіченості, поглибити знання про демократію і права людини, осмислити власну громадянську відповідальність за створення демократичної атмосфери на уроці, де кожна дитина мала б можливість бути собою, розкривати свій творчий потенціал і незалежно від того, чи має вона ідеальний слух, відчувати себе на уроках музики повноцінною, щасливою, реалізованою особистістю. Розглядали ролі вчителя (коуча, тьютора, фасилітатора) і його роль у розбудові нової, демократичної української школи:
«Демократична школа – та, де учні підпорядковуються ними ж складеним правилам. Поважають один одного і готові прийти на допомогу всім потребуючим. Школа, де готові вислухати і дати хорошу пораду. Великою честю є бути частинкою прекрасного цілого. Тому всіляко сприяти і підтримувати дітей у їх рішеннях і бажаннях – це найменше, що я можу зробити для розбудови демократичної школи» (Ференц Софія).
«НУШ повинна бути іншою – цікавою, новою, де вчитель буде дитині помічником, навіть другом. Я буду старатися робити все, щоб допомогти у її розбудові» (Топільницький В.).
«Я бачу нову школу прекрасною, світлою, мудрою, розвинутою на весь світ, але з Божою допомогою, і буду старатися втілювати її принципи» (Цебак В.).
«Думаю, що школа демократична має бути креативною, творчою, інтелектуальною. Школа, де буде цікаво, комфортно вчителям і дітям» (Гром’як С.).
«Поки вчителі – раби, демократичної школи не бачити. Вчитель має бути вільною людиною. Що я роблю? Намагаюся виховувати вільних людей» (Рогоцька Ірина).
«В демократичній школі учні мали б вибирати ті предмети, які їм до вподоби, засвоювати матеріал у вигляді гри, тренінгу тощо. Для її розбудови я можу використовувати ті навички, які отримав на курсах» (Василишин Андрій).
Немає коментарів