11.09.2018 р. педагоги-організатори Львова та області в рамках інваріантного професійного модуля «Професійна майстерність і фахова компетентність педагога-організатора» засвоювали шляхи і методи розвитку компетентностей для демократичного громадянства засобами позакласної виховної роботи. Ознайомилися з швейцарсько-українським проектом «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» - DOCCU, з посібниками DOCCU, переглянули відеоролики, відкрили для себе освітню платформу «Живемо в демократії» та її ресурси. Презентації, творчі вправи, ігри, руханки зробили заняття цікавим, змістовним, насиченим і пізнавальним. Ділилися досвідом громадянського і правового виховання дітей та учнівської молоді, думками про застосування засвоєних на тренінгу знань і технологій у правоосвітній роботі, в організації життя і дозвілля учнівського колективу. Міркували про цінності демократії, про демократію у школі та свій внесок у створення демократичного освітнього середовища:
«Демократія у школі – це партнерство між учителями, учнями і батьками. Мій внесок: проведення тренінгів, виступи на батьківських зборах, залучення батьків до виховних справ у школі» (Петрівська І.)
«Демократія в школі починається з самоусвідомлення того, чи хочемо ми бути демократичними. Для цього потрібно створити у школі таке середовище, яке повинно враховувати інтереси школярів» (Кардаш Г).
«Демократія у школі – це взаємоповага. Взаємодія між працівниками школи, батьками, дітьми на благо нового покоління. Як педагог-організатор, я можу проводити тренінги для здруження, знайомства усіх цих ланок» (Оля).
«Демократія в школі – це коли діти і вчитель думають, працюють в одному напрямку, на одній хвилі… Це дружба, рівноправ’я і свобода думки. Як педагог-організатор, я можу створити умови для цієї демократії і надихати дітей бути лідерами» (Чорна Руслана).
«Школа для дитини повинна стати невеликою державою, суспільством, де вона може отримати не лише знання, а й життєвий досвід» (Кундельська Ірина).
«Демократія у школі – складова демократії в державі. В її основі в першу чергу лежить вихованість і толерантність. Якщо хочеш, щоб тебе почули – навчись слухати інших» (Юлія Мозола).
Демократія в школі – це перш за все толерантність і тактовність кожного учасника освітнього процесу. Висловлювати свої думки та проявляти свої вчинки, дії необхідно виважено, розумно» (Кухтяк Ганна).
«Демократія в школі тоді, коли вчителі та учні розуміють, що вони члени одного колективу» (Гудошнікова Н.).
Немає коментарів