Період публікації:

від

до

Категорія:

Семінар-практикум для директорів та фахівців психологічної служби шкіл Золочівського району

Опубліковано: Четвер, 18 жовтня 2018 

min
max

12 жовтня 2018 року на базі Золочівського ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 проведено Навчально-методичним центром психологічної служби КЗ ЛОР «»ЛОІППО» навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів, логопедів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Золочівського району на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи». Організація роботи Інклюзивно-ресурсного центру».

Розглянуто питання:

-Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти, Організація роботи Інклюзивно-ресурсного центру (Солтис Олександра Іванівна, методист навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО);

-Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО).

          На сьогодні інклюзивна освіта є однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами, освітня філософія якої - рівність умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей до потреб.

         Оскільки, надзвичайно актуальним є підвищення рівня компетентності кожного педагогічного працівника, зокрема фахівців психологічної служби щодо інклюзивного навчання та ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми  потребами на семінарі обговорено ряд проблемних питань, а саме:

- які  необхідно створити умови  для організації інклюзивного  навчання;

- які  діти можуть навчатися в інклюзивному класі;

- якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;

- завдання інклюзивного навчання, порядок комплектування інклюзивних класів;

- охарактеризовано основні етапи  щодо створення системи  інклюзивного навчання;

- ознайомлено з психолого-соціальним супроводом дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання та структурою взаємодії учасників інклюзивного навчання.

Усім присутнім роздано методичні рекомендації з зазначених вище питань.

Немає коментарів

Схожі статті:

Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи Опубліковано: Середа, 20 Червня 2018 12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний...

Переглядів: 610 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Лепбук «My Family” Лепбук «My Family” Опубліковано: П`ятниця, 20 грудня 2019 Лепбук «My Family” Незамітно пролетів час і нушенята КЗ ЛОР Бориславської загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ст. завершили вивчення ще однієї теми з англійської мови «My Family”. Підсумковий урок , який підготувала та провела вчитель англійської мови Комарницька І.І.пройшов весело та жваво. Для кращого...

Переглядів: 784 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook