У КЗ ЛОР «Великолюбінський НРЦ» практичний психолог Яцишин О.Д . здійснюючи корекційно розвиткову роботу з вихованцями НРЦ, особливу увагу звертає на розвиток тактильно-рухового сприймання, адже саме воно лежить в основі чуттєвого пізнання.
Одним з напрямків роботи, котрі підвищують ефективність корекційно-розвивального навчання є індивідуальна корекційна робота з дітьми. Індивідуальні заняття:позитивно впливають на всебічний розвиток дитини; допомагають йому проявити різні нові вміння; дають досвід адаптації до нової задачі.
З цією метою практичний психолог Оксана Данилівна використовую різні види діяльності, котрі сприяють розвитку тактильно - рухових відчуттів у дітей. Тактильна сенсорна стимуляція чудово допомагає зосередитися під час навчання, зменшує стрес, тривожність, напруження.
Велика увага приділяє пальчиковии іграм та самомасажу, так як вони, безсумнівно, сприяють підвищенню відчуття дотику, сприяють зняттю напруги та агресії. Ігри та вправи, в яких діти діють методом проб, розвивають у них увагу до властивостей і відносин предметів, формують цілісне сприйняття.
Розвиток тактильно-рухового сприйманняя дозволяє дітям:
- оволодіти навичками письма, малювання, ручної праці,
- краще адаптуватися в практичному житті,
- навчитися розуміти багато явищ навколишнього світу.
Немає коментарів