Психолого-педагогічний супровід інноваційної програми
«ЛЕГО - конструювання» в закладах дошкільної освіти
Роль педагогів, практичних психологів в закладі дошкільної освіти доволі важлива. У їх руках у буквальному сенсі, психічне здоров'я і гармонійний розвиток дітей, адже більшу частину активного часу вони проводять саме в ЗДО. Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в закладі дошкільної освіти пов'язаний з охороною фізичного і психічного здоров'я дітей, зі створенням умов, які сприяють їхньому емоційному благополуччю і забезпечують вільний і ефективний розвиток особистості кожної дитини.Задля досягнення поставлених завдань, поряд з психологічним інструментарієм та дидактичним матеріалом фахівціможуть використовувати і конструктор -ЛЕГО, який є як діагностичним, так і розвивально-корекційним матеріалом. Пропонуючи дітям конструктор, педагоги досягають позитивних результатів щодоформування і корекції психічних процесів дошкільників (мислення, пам'яті, сприймання, уваги, уяви), розвитку емоційно-вольової сфери, вміння працювати в колективі та покращення активного мовлення, поліпшення здатності до комунікації, формування впевненості у собі. 30.11.2018р. відбувся навчально-практичний семінар для керівників, практичних психологів та педагогів закладів дошкільної освіти щодо питання психолого - педагогічного супроводу впровадження інноваційної програми ЛЕГО - конструювання в освітній процес ЗДО. У роботі семінару взяли участь завідувач навчально-методичного центру психологічної служби ЛОІППО Приведа О.М., та методист Зеленко Л.В., які рекомендували педагогам, практичним психологам використовувати конструктор, тому що він допомагає дитині самостійно здобувати знання, відкриває простір для пізнання, поліпшує сприймання кольорів та їх відтінків, розвиває творчі здібності, асоціативне та абстрактне мислення. Трансформаційний потенціал гри з ЛЕГО - дуже важливий механізм професійної взаємодії практичного психолога з дітьми. Для успішного та ефективного використання ігрової діяльності з конструктором педагоги повинні створити відповідне розвивальне середовище та інтегрувати ігрові завдання з ЛЕГО в освітній процес у всіх вікових групах, що значно зацікавить дітей та покращить формування у них життєвих компетентностей. Учасники семінару практично виконували ігрові завдання з використанням конструктора - ЛЕГО, ділилися позитивним досвідом впровадження програми у своїх ЗДО.
Немає коментарів