Роль практичного психолога в закладі дошкільної освіти доволі важлива. У його руках у буквальному сенсі, психічне здоров'я і гармонійний розвиток наших дітей, адже більшу частину активного часу вони проводять саме в дитячому садку. Психологи в закладі дошкільної освіти пов'язані з охороною фізичного і психічного здоров'я дітей, зі створенням умов, які сприяють їхньому емоційному благополуччю і забезпечують розвиток дитини. Задля досягнення поставлених завдань, поряд з психологічним інструментарієм фахівець може використовувати і конструктор-ЛЕГО, як розвивально-корекційним матеріал. Використовуючи конструктор практичний психолог може корегувати та розвивати психічні процеси дитини (мислення, пам'ять, сприймання, увагу, уяву), розвивати емоційно-вольову сферу, активне мовлення, поліпшувати здатність до комунікації, формувати впевненість у собі.
9 квітня 2019р. проведено навчально-практичний семінар для практичних психологів закладів дошкільної освіти на тему «Використання конструктора - ЛЕГО в корекційно-розвитковій роботі з дітьми». На навчально-практичному семінарі виступили: О.М. Приведа, завідувач навчально-методичного центру практичної психології ЛОІППО із питанням щодо проведення корекційно - розвивальної роботи у ЗДО, де практичний психолог, використовуючи ЛЕГО, як інструментарій, має змогу трансформувати негативні, травматичні події у житті дитини, гармонізувати її внутрішній світ, побудувати нову реальність.
Зеленко Л.В., методист, ознайомила учасників семінару з практичним застосуванням інтеграційної моделі конструктора-ЛЕГО на прикладі ігрових вправ для дітей різних вікових категорій. Психологи практично навчалися, як використовувати конструктор в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку.
Немає коментарів