Період публікації:

від

до

Категорія:

Як відкрити інклюзивну групу у виші чи закладі профосвіти – Уряд визначив відповідний порядок

Опубліковано: Четвер, 11 липня 2019 

min
max

Діти з особливими освітніми потребами отримають більше можливостей для навчання у вишах та профтехах. Відповідні порядки – як організувати інклюзивне навчання в закладах вищої та професійної освіти – Уряд ухвалив з доопрацюванням 10 липня 2019 року.

«Інклюзія – це наш пріоритет не лише в шкільній освіті. Нам важливо, щоб діти з особливими освітніми потребами мали доступ до якісної освіти в закладах усіх рівнів. До того ж, крім фахової професійної підготовки, в закладах вищої та професійної освіти ці діти отримують також соціальну адаптацію. Все це допомагає їм реалізувати себе, швидше працевлаштуватися у майбутньому», - наголосив перший заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей.

Він зазначив, що цього року на підтримку осіб з особливими освітніми потребами в закладах профосвіти в держбюджеті вперше було передбачено 24,8 млн гривень.

Для відкриття інклюзивної групи у виші чи профтеху особі з особливими освітніми потребами або її батькам потрібно звернутися до закладу із відповідною заявою. До неї треба додати документи, що підтверджують наявність ООП (висновок ІРЦ, індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю).

На підставі цього керівник закладу повинен створити інклюзивну групу. Він також утворює команду психолого-педагогічного супроводу чи спеціальний навчально-реабілітаційний підрозділ (для закладів вищої освіти). До них входять педагогічні працівники, адміністрація закладу, інші фахівці за потреби, а для закладів профосвіти – ще асистент майстра виробничого навчання та інші.

Для кожної дитини ця команда розробляє індивідуальний навчальний план із залученням батьків.

Важливо, що в разі утворення інклюзивної групи керівник чи засновник закладу має виділити кошти на:

  • приведення території, будівель і приміщень відповідно до вимог державних будівельних норм щодо інклюзивності;
  • необхідні навчально-методичні матеріали;
  • сучасні засоби навчання тощо.

Ключові слова:

Немає коментарів

Схожі статті:

Обмін досвідом у сфері інклюзивного навчання Обмін досвідом у сфері інклюзивного навчання Опубліковано: Четвер, 13 Червня 2019 13 червня 2019 року, на запрошення головного спеціаліста департаменту освіти і науки ЛОДА М.І. Васюник, заступник директора НРЦ «Довіра» У.Р. Мельник і вчитель-дефектолог, логопед, голова МО вчителів індивідуальної форми навчання О.М. Лемішко взяли участь у зустрічі з британською асистенткою спільноти...

Переглядів: 81 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Британський професор Джульєт Хенкок про інклюзивне середовище Британський професор Джульєт Хенкок про інклюзивне середовище Опубліковано: Вівторок, 02 квітня 2019 На днях до Львова завітав Британський професор Джульєт Хенкок, з яким говорили про інклюзивне середовище, про можливість регулювати процес переходу дитини з програми раннього втручання у заклади дошкільної освіти. Таку зустріч організовано у рамках проекту "Розвиток моделі переходу між системою раннього...

Переглядів: 210 Коментарів: 0

Відділи освіти
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook