Період публікації:

від

до

Категорія:

Методоб’єднання вчителів-логопедів

Опубліковано: Середа, 11 січня 2017 

min
max

10 січня 2017року в КЗ ЛОР НРЦ «Світанок» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів. Основним питанням для обговорення було впровадження новітніх технологій в роботі над розвитком зв’язного мовлення дітей на заняттях логопедії. Учасники засідання звернули увагу на актуальність цієї проблеми, так як несформованість чи недорозвиток зв’язного мовлення характерні для всіх дітей з інтелектуальною недостатністю та мають негативний вплив на розвиток, навчання, соціалізацію дитини.

Корекційна робота над розвитком зв’язного мовлення має стати засобом спілкування та пізнання. Певна сума знань, які отримають діти в процесі цієї  роботи, повинна допомогти корегувати негативні наслідки аномального розвитку.

Необхідність та ефективність використання новітніх методик у навчанні дітей зв’язного мовлення висвітлила у своїй доповіді вчитель-логопед  Яковлева В. В.

На цьому ж засіданні присутні переглянули підгрупове заняття з дітьми старшої групи, які мають загальне недорозвинення мовлення II-III рівня. Члени методоб’єднання переконались, що навчання дітей зв’язного мовлення  є одним із пріоритетних завдань навчання української мови. Ефективність цієї роботи полягає в тому,  що вона має комунікативно-практичну спрямованість.

   Під час заняття вчитель-логопед Вакула В. П.  використовувала досвід дітей, їх знання та уявлення про навколишній світ, про явища природи. Тепле і чуйне ставлення логопеда до кожної дитини заохочувало дітей поділитися своїми думками, враженнями і переживанням, зближувало їх між собою.

Дійшли висновку, що навчаючи дітей зв’язного мовлення, вчитель-логопед повинен дотримуватись таких умов:

  • має бути опора на знання та уявлення,  на знання, які вже є у дитини;
  • необхідно враховувати особливості мислення дитини;
  • слід активувати мислення дитини, використовуючи різні види запитань;
  • запитання повинні бути чіткими, зрозумілими і вимагати однозначної відповіді;

бесіда має дотримуватись завдань та мети спланованої роботи.

Немає коментарів

Схожі статті:

Методичне об єднання вчителів-логопедів Методичне об єднання вчителів-логопедів Опубліковано: Субота, 28 січня 2017  23 січня 2017 року в НРЦ « Світанок» відбулося методичне об єднання вчителів-логопедів. Метою цього заходу було впровадження нетрадиційних методів по усуненню мовленнєвих вад у корекційну роботу. Зокрема, розглядали питання про використання казко терапії . В роботі засідання МО приймали участь вчителі-логопеди:...

Переглядів: 1093 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Впровадження інформаційних технологій  та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі Впровадження інформаційних технологій та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі Опубліковано: Понеділок, 06 травня 2019 3 травня 2019 р. в  ЗОШ  №3 м. Дрогобича відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів на тему: «Впровадження інформаційних технологій  та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі. Роль логопедичного масажу у формуванні звукової сторони мовлення у дітей».  Організатор семінару-практикуму...

Переглядів: 324 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook