Період публікації:

від

до

Категорія:

Лілія Гриневич: програми 5-9 класів будуть підсилені навчальними матеріалами для формування ключових компетентностей

Опубліковано: Середа, 08 лютого 2017 

min
max

«В Україні за час незалежності було витрачено багато коштів на різні освітні проекти. В їх межах було вироблено цікаві продукти, але після завершення проектів ці продукти не використовуються, і знає про них лише обмежене коло вчителів». Про це зазначала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого виступу на форумі «Цифрове перетворення освіти» у вівторок, 7 лютого.

«Наша ідея – зібрати найкращі напрацювання і запровадити їх для використання в обов’язковій програмі. Не як окремі предмети, а щоб вони пронизували інші предмети і через них формували відповідні компетентності, зокрема й цифрову. Важливо, щоб ми не тільки говорили, але й діяли. Ми відкрили майданчик для публічного обговорення і роботи над удосконаленням програм. Влітку це була робота над програмами початкової школи, зараз на черзі базова. Якщо ви знаєте про цікаві матеріали, які таким чином можна адаптувати до використання в школах – пропонуйте, ми завжди відкриті до таких пропозицій», - закликала Міністр освітянську спільноту.

Як і влітку 2016 року, коли відбувалося оновлення програм для початкової школи, увесь процес оновлення програм базової школи буде прозорим і відкритим для громадськості. Обговорення проходитиме у кілька етапів. Після кожного з них на обговорення виставлятиметься оновлений документ, а також порівняльні таблиці, де вказуватимуться пропозиції, що були враховані, а також пропозиції, що враховані не були, з усіма відповідними обґрунтуваннями.

У своєму виступі Лілія Гриневич також наголосила, що саме цифрові технології є інструментом, який зможе зробити успішними наших дітей.

«Ми постійно шукаємо вчителів, які вчаться, які мають відкритий розум та натхнення. Жодні наші концепції, як би гарно ми їх не прописали, жодні закони, які ми можемо проголосувати у Верховній Раді, не спрацюють для кожної української дитини, якщо не зміниться вчитель, який безпосередньо працює з цією дитиною. Я вважаю, що такі спільноти – це точки розвитку для нашої освіти й країни загалом. І я вдячна вам за те, що ви вчитесь, що ви нестандартно мислите, що ви прагнете чогось нового – це дуже важлива риса саме для вчителя», - додала Міністр освіти і науки України.

Зараз МОН шукає рішення та ресурси, які допоможуть покращити доступ школярів по всій Україні до новітніх технологій.

«Ми цього року поставили в навчальні заклади 23 тис. комп’ютерів з ліцензійним програмним забезпеченням. Це програмне забезпечення дає можливість відслідковувати, як використовується комп’ютер. Зокрема, чи підключений комп’ютер до якісного Інтернету. Знаєте, скільки комп’ютерів реально працюють в мережі? 20 відсотків. Зрозуміло, що ці комп’ютери, як правило, пішли в сільські школи, але це показує реальний стан справ, а не те, що нам показують на папері», - підкреслила Лілія Гриневич.

Вона наголосила: у більшості країн, де всі школи мають широкосмуговий доступ до Інтернету, до процесу підключення долучився соціально відповідальний бізнес.

«Наприклад, коли заходили з 3g, потім з 4g мобільні оператори, вони брали на себе підключення на певних територіях навчальних закладів. На жаль, нам ще не вдалося дійти до такого рівня соціальної відповідальності бізнесу», - розказала Міністр.

Довідково:

Форум «Цифрове перетворення освіти» проходить вже другий рік поспіль і присвячений питанням безпечного використання Інтернету, а також використанню новітніх технологій у навчальному процесі.

Проводить форум спільнота «Навчаємося з Google» (Google Educator Group in Ukraine), що націлена на підсилення професійного спілкування педагогів та взаємодопомоги в питаннях ІТ та педагогіки.

Google Educator Groups – це добровільні об’єднання вчителів по всьому світу. Українська спільнота налічує 3 тис. 950 учасників, організована у 2015 році з метою спілкування та взаємопідтримки в питаннях ІТ та педагогіки.

За час існування ініціаторами GEG проведено 6 літніх шкіл, 9 конкурсів, 22 тренінги для педагогів, розроблено та ведеться дистанційний навчальний курс, навчено понад 1 000 педагогів.

Джерело: офіційний веб-сайт МОН

Немає коментарів

Схожі статті:

МОН пропонує для громадського обговорення проекти доопрацьованих програм з історії України для 6 та 11 класів МОН пропонує для громадського обговорення проекти доопрацьованих програм з історії України для 6 та 11 класів Опубліковано: П`ятниця, 14 грудня 2018 Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проекти доопрацьованих програм для 6 та 11 класів. На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.10.2018 № 1046 «Про утворення робочої групи для доопрацювання програм з історії України для 5-9 та 10-11 класів...

Переглядів: 868 Коментарів: 0

Середня, дошкільна та позашкільна освіта

Кластер запускає три нові навчальні програми Кластер запускає три нові навчальні програми Опубліковано: Вівторок, 27 лютого 2018 Львівський ІТ Кластер готує до запуску нові інноваційні навчальні програми, на які можна вступити вже з вересня цього року. Окрім п’яти вже діючих інноваційних програм навчання, які Кластер спільно з ІТ компаніями запустили раніше, з’являться ще три нові – Робототехніка, Business Analytics & Data Science...

Переглядів: 593 Коментарів: 0

Вища освіта
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook