Діти дослідники від народження. Саме дослідження допомагає їм пізнавати навколишній світ. Підготовка дитини до дослідницької діяльності, навчання її вмінь та навичок дослідницького пошуку стає найважливішим завданням сучасної освіти. А доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність під керівництвом дорослого створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.
Вихователь логопедичної групи Василина Петрів запросила дітей до лабораторії, в якій діти уявляли себе справжніми вченими-науковцями. В доступній формі у малят формувалися нові і закріплювалися уже відомі знання про воду.
Під час заняття діти разом з педагогом проводили нескладні досліди з водою та шукали відповідь на запитання.
Дуже сподобався дітям дослід - моделювання «Лавова лампа» (змішування олії, шипучої таблетки і червоної підфарбованої води) та « Кулька» (додавання до води із содою розчину оцтової кислоти, утворений внаслідок реакції газ наповнив кульку).
Заняття з пошуково-дослідницької діяльності сприяють розвитку у дітей пізнавальних інтересів, стимулюють розумовий розвиток, поповнюють активний словник дітей.
Немає коментарів