27 квітня 2017 року в приміщенні Львівського обласного Будинку вчителя відбулося третє заняття лекторію «Краєзнавчі проекти в школі».
Лекцію вела методист НМЦО Васільєва А.В.
Приступаючи до краєзнавчої роботи в школі, вчителі повинні спланувати продуману програму і скласти на певні відрізки часу детальні календарні плани виконання цієї програми. Адже основні напрямки краєзнавчих пошуків школярів у цілому визначаються змістом навчальних програм. Головна увага при цьому зосереджується на розкритті найважливіших закономірностей у природному середовищі. Але краєзнавство розглядається не як тимчасовий компонент методики навчання, а як систематична, цілеспрямована навчальна та навчально-пошукова діяльність школярів і вчителя.
Краєзнавчою роботою потрібно займатись систематично. Протягом навчального року в позакласній роботі працюють секції краєзнавчих гуртків чи товариств, проводяться одноденні екскурсії в околиці населеного пункту, збір та опрацювання статистичних матеріалів тощо.
Під час навчальних занять передбачається орієнтація на краєзнавчий принцип, під яким розуміємо таку структуру змісту навчального матеріалу, яка дозволяє встановити взаємозв’язок між науково-теоретичними знаннями школярів та результатами дослідження регіону в якому вони проживають.
Немає коментарів